coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی تاشو آنر Magic V3 در مرجع صدور گواهی 3C چین ظاهر شد

گوشی تاشو آنر Magic V3 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در مرجع صدور گواهی 3C چین ظاهر شد. این گوشی به احتمال زیاد در ماه آینده در کشور چین عرضه خواهد شد.

گوشی جدید آنر با شماره مدل FCP-AN10 تاییدیه مرجع صدور گواهی 3C چین را دریافت کرده است. در این مرجع به نام رسمی و تجاری این گوشی در بازارها اشاره نشده، با این حال، حدس زده می‌شود که این دستگاه همان گوشی تاشو مجیک وی 3 آینده باشد.

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که بازار چین گوشی‌های هوشمند سری Honor 200 را در ماه می، گوشی آنر Magic V Flip را در ماه ژوئن و گوشی آنر Magic V3 را در ماه جولای دریافت خواهد کرد. تا اینجا، سری آنر 200 و گوشی آنر مجیک V Flip طبق برنامه به بازار عرضه شده‌، از این رو، به احتمال زیاد در ماه آینده شاهد رونمایی از آنر مجیک V3 خواهیم بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی تاشو آنر Magic V3

گوشی آنر با شماره مدل FCP-AN10، که گمان می‌رود Honor Magic V3 آینده باشد، با شارژر سریع 66 واتی در پایگاه داده و اطلاعات 3C چین مشاهده شده است. طبق اطلاعات موجود در این لیست، این دستگاه از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد.  این دو مورد تنها اطلاعات قرار گرفته در پلتفرم 3C هستند و درباره سایر مشخصات این دستگاه جزئیاتی ذکر نشده است.

گوشی تاشو آنر Magic V3
گواهی 3C آنر Magic V3

ما می‌دانیم که Magic V3 همراه با گوشی‌هایی مانند Vivo X Fold 3 Pro و Xiaomi Mix Fold 4 در بازار چین عرضه خواهد شد. بنابراین، انتظار می‌رود که آنر مجیک وی 3 نیز مانند رقبای خود دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام (Snapdragon 8 Gen 3) باشد. در حال حاضر، اطلاعات مربوط به مشخصات آنر Magic V3 به همین مقدار خلاصه می‌شود، اما در روزهای آینده افشاگران جزئیات بیشتری را فاش خواهند کرد.

جالب است بدانید که آنر Magic V2 در ماه ژوئیه به بازار عرضه شد و به دلیل طراحی شگفت‌انگیزش مورد تحسین و تمجید منتقدان و کاربران زیادی قرار گرفت. وزن این دستگاه تنها 231 گرم و ضخامت آن در حالت باز شده تنها 4.7 میلی‌متر است. این گوشی تاشو به نسل دوم تراشه اسنپدراگون 8 از شرکت کوالکام مجهر شده و از یک صفحه نمایش 7.92 اینچی، یک صفحه نمایش خارجی 6.43 اینچی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی برخوردار است.

این احتمال وجود دارد که آنر Magic V3 باتری بزرگ‌تری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که طراحی باریک و سبک در نسل جدید نیز اعمال خواهد شد. حال باید صبر کنیم تا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو آنر Magic V3 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر