coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات آیکو 13 (iQOO 13) پیش از عرضه رسمی فاش شد

افشاگری به نام Digital Chat Station امروز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو از مشخصات آیکو 13 پیش از عرضه رسمی پرده برداشته است.

گوشی iQOO 13 در دست ساخت است و انتظار می‌رود که در نوامبر سال جاری به بازار عرضه شود. مدل قبلی این گوشی یعنی iQOO 12 نیز در نوامبر سال گذشته عرضه شد. اکنون، افشاگری به نام Digital Chat Station، مشخصات کلیدی این گوشی از جمله جزئیات مربوط به نمایشگر، دوربین، باتری، چیپست و سیستم شارژدهی را فاش کرده است.

البته این افشاگر مستقیما اسمی از برند یا گوشی نبرده اما بخش نظرات پست او در شبکه اجتماعی Weibo نشان می‌دهند که این اطلاعات مربوط به iQOO 13 یا OnePlus 13 است. با این حال، با قضاوت از روی مشخصات و مقایسه آنها با گزارش‌های پیشین، به نظر می‌رسد که این گوشی جانشین iQOO 12 باشد. برای مثال، DCS در میان سخنان خود گفته که این گوشی دارای یک صفحه نمایش تخت خواهد بود، این در حالی است که گفته می‌شود صفحه نمایش OnePlus 13 خمیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آیکو 13 (iQOO 13)

دستگاهی که Digital Chat Station در پست خود به آن اشاره داشته دارای یک فریم وسط فلزی و پنل‌های شیشه‌ای در جلو و پشت خواهد بود. در قسمت جلویی این گوشی از یک نمایشگر تخت AMOLED با وضوح 2K و یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک استفاده خواهد شد.

مشخصات آیکو 13

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز شده و برای تامین انرژی از یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی کمک خواهد گرفت. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی از شارژ سریع بی‌سیم 100 واتی و 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

برای تصویربرداری، یک لنز سه‌گانه در پشت و یک دوربین سلفی در سوراخ پانچ جلو وجود خواهد داشت. تنظیمات دوربین پشتی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر خواهد بود. محض یادآوری، iQOO 12 نیز از صفحه نمایش تخت و فریم آلومینیومی برخوردار بود و در سه رنگ مختلف به بازار عرضه شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات آیکو 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر