coinex
otetmarket
propification.com

وان‌پلاس واچ 3 در گواهی TENAA ظاهر شد

وان‌پلاس با عرضه، وان‌پلاس واچ 2 توانست یک بازگشت شکوهمندانه به بازار ساعت‌های هوشمند را برای خود رقم بزند. گزارش‌های جدید ححکایت از این دارد که وان‌پلاس واچ 3 (OPWW234) به عنوان جانشین بعدی در راه است.آنطور که گزارش‌ها می‌گویند ساعت هوشمند بعدی، وان‌پلاس واچ 3 نمایشگر گرد و دکمه‌های کناری را از نسل‌های قبلی خود به ارث برده اما جزئیات طراحی متفاوتی دارد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات وان‌پلاس واچ 3

وان‌پلاس واچ 3 به تازگی موفق شده گواهی جدیدی از آژانس TENAA چین دریافت کند. این ساعت هوشمند یک قاب تاکی‌متر حکاکی شده و یک بند پلاستیکی جدید با خود به همراه می‌آورد.

لیست منتشر شده، اتصال LTE از طریق eSIM و همچنین GPS ،Wi-Fi و NFC را تأیید می‌کند. همچنین مشخص شد که وان‌پلاس واچ 3 یک باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی با ظرفیتی هم اندازه نسل‌های قبلی، در خود جای داده است.

براساس برخی شایعه‌ها احتمال اینکه عرضه وان پلاس  واچ 3 و وان پلاس پد 2 تاخیر بخورد زیاد است. به هرحال باید منتظر ماند و دید وان پلاس سرانجام چه زمانی ساعت‌های جدیدش را در بازار عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره وان‌پلاس واچ 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر