coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین خودروی الکتریکی فراری با قیمت بالا در سال 2025 عرضه خواهد شد

اولین خودروی الکتریکی فراری به احتمال زیاد در اواخر سال 2025 میلادی برای ورود به بازار آماده خواهد شد. قیمت این خودرو فراتر از انتظار خواهد بود.

فراری در زمینه نشت اطلاعات مربوط به اولین خودرو الکتریکی خود چنان سخت‌گیرانه عمل می‌کند که هنوز چیز زیادی درباره مشخصات و سیستم آن نمی‌دانیم. با این حال دو چیز درباره این خودرو قطعی است؛ یکی قیمت بسیار بالا و گزاف (حدود 537000 دلار) و دیگری عرضه در اواخر سال 2025 (تحویل ممکن است که تا سال 2026 ادامه یابد). همچنین گفته می‌شود که ظرفیت تولید این محصول برای حفظ انحصار بسیار محدود خواهد بود. چندی پیش نیز شایعه شده بود که دومین خودرو الکتریکی فراری در دست ساخت است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین خودروی الکتریکی فراری

تمرکز اصلی Ferrari در تولید اولین خودرو برقی خود بر حفظ هویت برند حتی در عصر مدرن امروزی خواهد بود. فراری قول داده که این خودرو برقی از صدای منحصربه‌فردی برخوردار باشد و تغییرات در صدای نمادین هم محدود خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که ظرفیت تولید سالانه این محصول چیزی در حدود 20000 دستگاه باشد و همچنین گفته می‌شود که خودروهای برقی تا سال 2026 حدودا 5 درصد از فروش فراری را تشکیل خواهند داد. این مقدار تا سال 2030 به 40 درصد افزایش خواهد یافت.

اولین خودروی الکتریکی فراری

حرکت فراری به سمت الکتریکی‌سازی خودروهای خود با افتتاح یک کارخانه جدید در مارانلو همراه خواهد بود. اگرچه، خودرو شاسی بلند Purosangue این برند، وضعیت خوبی در بازار داشته و به طور کلی موفقیت‌آمیز بوده است، فراری مراقب است که صرفا به یک برند برای خودروهای برقی (SUV) تبدیل نشود.

علاوه بر این، افتتاح یک کارخانه جدید، نوید افزایش ظرفیت تولید را می‌دهد و انتظار می‌رود که این هایپرکار مورد انتظار در اواخر سال جاری معرفی شود. ظاهرا فراری در تلاش است تا آینده خود را روی تعادل نسبی بین سنت و نوآوری مدرن امرزی پایه‌ریزی کند. وجود موتور V12 خروشان و موتور الکتریکی بی‌صدا در خط تولید این برند، این مسئله را ثابت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اولین خودروی الکتریکی فراری چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر