coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ برندینگ گلکسی واچ اولترا را تائید کرد [+ویدئو]

سامسونگ در سال جاری میلادی اولین ساعت هوشمند اولترای خود را عرضه خواهد کرد. این ساعت هوشمند با مدل عادی گلکسی واچ 7 معرفی می‌شود. ابتدا مشخص نبود که سامسونگ این ساعت را گلکسی واچ اولترا یا گلکسی واچ 7 اولترا نام‌گذاری خواهد کرد. اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ نام گلکسی واچ اولترا را برای این ساعت هوشمند انتخاب کرده است. طبق اطلاعات موجود در وبسایت سامسونگ، این شرکت کره‌ای اولین ساعت هوشمند پریمیوم خود را با نام گلکسی واچ اولترا معرفی خواهد کرد. در وبسایت سامسونگ برای بازار کانادا، مدلی از گلکسی واچ 7 اولترا با قابلیت LTE به طور موقت لیست شده بود و سپس صفحه پشتیبانی آن حذف شد.


بیشتر بخوانید:


گلکسی واچ اولترا تا 10 اتمسفر در برابر فشار مقاومت می‌کند

همان‌طور که در تصویر صفحه وب قابل مشاهده است، این صفحه به گلکسی واچ اولترا ، اندازه آن (47 میلی‌متر) و قابلیت اتصال LTE اشاره کرده است. اطلاعات دیگری در مورد این ساعت هوشمند پریمیوم در این صفحه فاش نشده است.

گلکسی واچ اولترا تا 10 اتمسفر در برابر فشار مقاومت می‌کند

اما به لطف گزارش‌ها و افشاگری‌های قبلی، می‌دانیم که گلکسی واچ اولترا دارای پردازنده اگزینوس 5 هسته‌ای 3 نانومتری، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و باتری 590 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. یکی از دلایلی که می‌توان این ساعت هوشمند را در دسته‌بندی بهترین ساعت هوشمند سامسونگ قرار داد مقاومت در برابر فشار تا 10 اتمسفر و سه دکمه فیزیکی آن است.

این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل Wear OS 5 و رابط کاربری One UI 6 Watch عرضه می‌شود که دارای ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی، از جمله نکات بهداشتی شخصی‌سازی‌شده است. این نسخه از One UI Watch همچنین چهره‌های جدید ساعت، ویژگی سطح انرژی، تحلیل دقیق‌تر خواب، برنامه‌های تمرینی، ژست دو بار نیشگون، پیمایش افقی سریع‌تر و اقدامات و شرایط بیشتری در برنامه Modes & Routines را به ارمغان می‌آورد.

One UI 6 Watch همچنین ایموجی‌های مورد علاقه، قابلیت ذخیره تصاویر پیوست‌شده، فونت پیش‌فرض جدید و حالت صرفه‌جویی در انرژی بهبودیافته را معرفی می‌کند. این نرم‌افزار جدید همچنین اتصال به ایربادهای بی‌سیم جفت‌شده را زمانی که روشن و در محدوده هستند، آسان‌تر می‌کند.

در ویدیوی زیر می‌توانید نقد و بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک را مشاهده کنید.

 

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر