coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

چگونگی پیگیری وضعیت وام فرزندآوری 1403 ؛ مراحل پیگیری تصویری تسهیلات فرزندآوری

برای پیگیری وضعیت وام فرزندآوری 1403 چند روش وجود دارد؟ یک روش که می‌داینم با استفاده از کد رهگیری مخصوص است. اما آیا روش دومی هم هست؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

اگر در دسته افرادی باشید که مشمول دریافت وام فرزندآوری باشید، می‌توانید برای دریافت این وام اقدام کنید. مهمترین شرط از شرایط دریافت وام فرزندآوری ، داشتن فرزندی است که متولد سال 1400 به بعد باشد و هرچه تعداد فرزندان به دنیا آمده خانوار بیشتر باشد، مبلغ وام فرزندآوری نیز افزایش می‌یابد. کمترین مبلغ تسهیلات فرزندآوری ، 40 میلیون تومان به ازای فرزند اول و بیشترین مبلغ وام فرزندآوری ، 200 میلیون تومان به ازای فرزند پنجم یا بیشتر است. ضمناً برای فرزندان دوقلو متولد شده در تاریخ ذکر شده باید بگوییم که به هر فرزند مبلغ 40 میلیون تومان تعلق خوهد گرفت.

راهنمای خرید تکراتو

برای چگونگی ثبت‌نام و مدارک و مراحل دریافت وام فرزندآوری ، پیش‌تر مطلبی منتشر کرده‌ایم؛ پس در این خصوص پیشنهاد می‌کنیم که به لینگ آبی رنگ مراجعه کنید. اما پس از گذراندن مراحل ثبت‌نام مهم است برای پیگیری وضعیت وام فرزندآوری 1403 خود اقدام کنید که متوجه شوید وام برای شما واریز شده و یا در چه مرحله دیگری قرار گیرد. برای اطلاع از این مهم پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را از دست ندهید.


بیشتر بخوانید:


شیوه پیگیری وضعیت وام فرزندآوری 1403

ثبت‌نام وام فرزندآوری در سال 1403 به صورت کاملاً الکترونیکی است و نیاز به مراجعه حضوری به بانک ندارد. پس از اتمام مراحل ثبت‌نام، نیاز است که متقاضی از وضعیت وام خود مطلع شود و این کار هم به صورت برخط قابل انجام است.

پیش‌تر گفتیم که برای ثبت‌نام تسهیلات فرزندآوری می‌بایست به سامانه ve.cbi.ir مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خانوار و فرزند یا فرزندان، درخواست خود را ثبت کنید. پرداخت وام فرزندآوری زمان مشخص ندارد و باید منتظر تأییدیه بانک مرکزی و دولت ماند که البته زمان زیادی طول نمی‌کشد.

شیوه پیگیری وضعیت وام فرزندآوری 1403

پیگری وام فرزندآوری با کد رهگیری

سامانه‌‌ای که در بالا معرفی کردیم، سامانه مشترک ثبت‌نام وام ازدواج و وام فرزندآوری است. این سامانه پس از انجام ثبت‌نام، یک کد رهگیری به شما تحویل می‌دهد که می‌توانید با این کد، وضعیت وام خود را پیگیری کنید.

شیوه پیگیری وضعیت وام فرزندآوری 1403

برای پیگیری وضعیت وام خود می‌بایست به همین سامانه مراجعه کنید. پس آن بر روی گزینه سبزرنگ (سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند) کلیک یا تپ کنید. سپس در منوی سمت راست بر وی گزینه «مشاهده وضعیت» کلیک کنید.

شیوه پیگیری وضعیت وام فرزندآوری 1403

در این مرحله باید کد ملی سرپرست خانواده، شماره ملی فرزند و کد رهگیری را در کادرهای مربوطه وارد کنید. همچنین در این مرحله کد امنیتی نشان داده شده را نیز در کادر مخصوص وارد کرده و بر روی گزینه «مشاهده وضعیت» کلیک یا تپ کنید. پس از آن می‌توانید وضعیت وام خود را مشاهده کنید.

شیوه پیگیری وضعیت وام فرزندآوری 1403

پیگیری وام قرض الحسنه فرزندآوری بدون کد رهگیری

یک توضیح کلی در خصوص پیگیری وام فرزندآوری وجود دارد و آن هم به این موضوع اشاره می‌کند که برای مهم حتماً باید کد رهگیری داشته باشید. توضیح این مسئله خیلی ساده است؛ به دلیل اینکه در هنگام ثبت‌نام به فرد متقاضی کد رهیگری داده می‌شود، پس حتماً تمامی درخواست‌کنندگان کد رهگیری را دارند. پس نتیجه این است که بدون داشتن کد رهگیری، امکان پیگیری وضعیت وام فرزندآوری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص وا فرزندآوری و شرایط و مراحل دریافت آن چیست؟ آیا تاکنون این وام را دریافت کرده‌اید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگران مخاطبین تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر