coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

موتو اس 50 نئو (Moto S50 Neo) با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

موتورولا از اولین گوشی جهان با چهار سال گارانتی رونمایی کرد. این گوشی موتو اس 50 نئو نام دارد و از ویژگی‌های قابل توجهی مانند نمایشگر خمیده 120 هرتزی برخوردار است.

شرکت موتورولا، امروز در کنار عرضه گوشی‌های تاشو سری ریزر 50، از عضو جدید سری S خود در چین رونمایی کرد. این دستگاه با نام Moto S50 Neo شناخته می‌شود و از ویژگی‌های برجسته‌ای مانند صفحه نمایش خمیده، باتری بادوام و مقاوم و پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت برخوردار است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات موتو اس 50 نئو (Moto S50 Neo)

موتو S50 Neo دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی 10 بیتی pOLED با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس (FHD+) است. این نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تصاویر را به روان‌تر شکل ممکن نمایش می‌دهد و با حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت دید مناسبی را در فضای باز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شایان ذکر است که جهت حفظ امنیت کاربران، این صفحه نمایش با اسکنر اثر انگشت ادغام شده است.

موتو اس 50 نئو

طراحی موتو S50 نئو با نمایه باریک و ماژول دوربین پشتی برجسته بسیار شیک و مدرن به نظر می‌رسد. علاوه بر این، این گوشی به دلیل برخورداری از گواهی IP54 مقاومت خوبی در برابر آب دارد.

تنظیمات دوربین دوگانه Moto S50 Neo شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX882) با لرزش‌گیر OIS و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با میدان دید 118 درجه می‌شود. از لنز فوق عریض این گوشی می‌توان به عنوان لنز ماکرو و عمق سنج نیز استفاده کرد. در پنل جلو، یک دوربین 32 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

موتو اس 50 نئو
Moto S50 Neo

در بخش سخت افزار موتورولا S50 Neo پردازنده اسنپدراگون 6s نسل 3 کوالکام به کار گرفته شده که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی) جفت می‌شود. منبع تغذیه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با سیستم‌ عامل اندروید 14 وارد بازار می‌شود و تا چهار سال به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم عامل را دریافت می‌کند.

قیمت موتو S50 Neo

قیمت موتو S50 نئو برای پیکربندی‌های مختلف به شرح زیر است:

  • نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1399 یوان (معادل 192 دلار)
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1599 یوان (معادل 220 دلار)
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1899 یوان (معادل 261 دلار)

موتو اس 50 نئو

علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی هوشمند را در سه رنگ چشم‌نواز خاکستری، زرد و آبی تهیه کنند. جالب است بدانید که تمام این رنگ‌ها با همکاری پنتون توسعه یافته‌اند و منحصربه‌فرد هستند. این گوشی از تاریخ 28 ژوئن برای خرید در چین در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید موتورولا یعنی موتو اس 50 نئو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر