coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ساعت هوشمند جدید شیائومی واچ S4 بزودی عرضه می‌‌شود

شرکت شیائومی که انواع محصولات مختلفی به کاربران ارائه می‌دهد، در حال توسعه یک ساعت هوشمند جدید است. این ساعت هوشمند که انتظار می‌رود با نام شیائومی واچ S4 معرفی شود، در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. هنوز اطلاعات دقیقی درباره این ساعت هوشمند جدید در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود این محصول به همراه سری شیائومی 15 معرفی شود.

شیائومی واچ S3 در سه‌ماهه چهارم سال 2023 به همراه سری شیائومی 14 معرفی شد. اکنون برند چینی با عرضه واچ S4 به رشد اکوسیستم خود ادامه می‌دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Gizmochina، این ساعت هوشمند جدید در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. انتظار می‌رود شیائومی واچ S4 دارای پشتیبانی از e-SIM باشد، زیرا نسل قبلی، یعنی واچ S3، نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کرد.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی شیائومی واچ S4

شیائومی واچ S4 با شماره مدل M2424W1 در پایگاه داده ثبت شده است. شماره مدل واچ S3، M2311W1 بود. اطلاعات دقیقی از واچ S4 در دسترس نیست، اما می‌توان حدس‌هایی زد. احتمالاً این ساعت دارای پشتیبانی از e-SIM خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که واچ S4 به‌صورت پیش‌فرض با نرم‌افزار HyperOS 2.0 عرضه شود. این نسخه جدید HyperOS هدف دارد تا تجربه‌ای روان‌تر، پیشرفته‌تر و کاربرپسندتر برای کاربران فراهم کند. شیائومی هر سال نرم‌افزار خود را بهینه‌سازی می‌کند تا بهترین تجربه ممکن را به کاربران ارائه دهد.

مشخصات احتمالی شیائومی واچ S4
مشخصات احتمالی شیائومی واچ S4

زمان معرفی ساعت هوشمند S4 شیائومی

انتظار می‌رود شیائومی واچ S4 به همراه گوشی‌های هوشمند سری شیائومی 15 که در ماه اکتبر رونمایی می‌شوند، معرفی شود. این معرفی برای شیائومی بسیار مهم است تا محصولات جدید خود را به نمایش بگذارد. شیائومی معمولاً ترجیح می‌دهد محصولات جدید خود را به‌صورت جمعی و در رویدادهای بزرگ معرفی کند و بدین ترتیب توانسته است علاقه کاربران را زنده نگه دارد. همراه با سری شیائومی 15، شیائومی واچ S4 یکی از محصولاتی خواهد بود که در این رویداد برجسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر