coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

در رویداد وان پلاس از پد پرو و نسخه eSIM واچ 2 رونمایی شد [+مشخصات و رنگبندی]

در رویداد وان پلاس که دیروز در چین برگزار شد، شاهد معرفی OnePlus Ace 3 Pro بودیم و همچنین تبلت Android OnePlus Pad Pro، نسخه به‌روز‌شده OnePlus Watch 2 با قابلیت اتصال eSIM و رنگ جدید Khaki Green برای OnePlus Buds3 را دیدیم.
وان‌پلاس پد پرو تبلت اندرویدی پرچمدار این شرکت با صفحه نمایش 12.1 اینچی، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 9510 میلی آمپر ساعتی با شارژ 67 واتی معرفی شد. نمایشگر این دستگاه از نوع IPS LCD با رزولوشن 2120 در 3000 پیکسل، نرخ رفرش 144 هرتز و نسبت تصویر 7:5 است. این تبلت از OnePlus Smart Stylus Pro جدید پشتیبانی کرده و دارای چهار بلندگو است.


بیشتر بخوانید:


در رویداد وان پلاس چه گذشت؟ معرفی سه محصول برتر

رنگ‌های خاکستری فضایی و سبز خاکی برای وان‌پلاس پد پرو انتخاب شده‌اند. تریم 8/128 گیگابایتی از 2899 یوان (399 دلار) شروع شده در حالی که نسخه پیشرفته 16/512 گیگابایتی 3799 یوان (522 دلار) قیمت دارد.

مشخصات نسخه eSIM ساعت هوشمند وان‌پلاس

نسخه eSIM ساعت OnePlus Watch 2 مشخصاتی مشابه با نسخه پایه دارد، اما با تغییرات طراحی کوچکی همراه است. این نسخه با صفحه ساعت بازطراحی شده با نشانه‌های سرعت سنج و یک بند ساعت با سبکی متفاوت تر از ساعت معمولی Watch 2 عرضه می‌شود. Watch 2 eSIM در رنگ‌های مشکی و سبز با قیمت 1799 یوان (247 دلار) به فروش می‌رسد.

رنگ‌بندی وان پلاس بادز 3

در آخر OnePlus Buds 3 آخرین محصول معرفی شده در رویداد وان پلاس یک رنگ سبز خاکی جدید دریافت کرد که به رنگ‌های مشکی و آبی که قبلاً معرفی شده بود می‌پیوندد.

OnePlus Buds 3
OnePlus Buds 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رویداد وان پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر