coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نرخ جدید بلیت هوپیما اعلام شد؛ انفجار قیمت بلیط هواپیما [+ جدول]

ساعتی پیش دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد که نرخ جدید بلیت هوپیما در ایرلاین‌ها درحال بارگذاری است. حال نرخ‌های جدید با افزایش سرسام‌آور اعلام شده است.

ساعتی قبل خبری با عنوان کاهش قیمت بلیت هواپیما منتشر کردیم که در آن دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفته بود، اگر قیمتگذاری دستوری برچیده شود و اعلام قیمت توسط ایرلاین‌ها آزاد شود، قیمت بلیت هواپیما کاهش خواهد یافت. وی همچنین گفت که لیست قیمت بلیط هواپیما توسط ایرلاین‌ها در حال بارگذاری است و به زودی اعلام می‌شود.

حال پس از گذشت این زمان، نرخ جدید بلیت هوپیما اعلام شده است، اما نه با کاهش، بلکه به وضوح شاهد افزایش نرخ بلیط هواپیما هستیم. پس می‌توان نتیجه گرفت که فعلاً قیمتگذاری دستوری فعال است و ارائه قیمت‌های آزاد بلیت هواپیما مهیا نیست.

بیشتر بخوانید: دیوان عدالت اداری اختیارات وزارت راه و شهرسازی را در خصوص کنترل قیمت بلیت هواپیما سلب کرد

نرخ جدید بلیت هوپیما با افزایش شدید اعلام شد

مقصود اسعدی سامانی اعلام کرد که 10 تا 12 عدد از شرکت‌های هواپیمایی، نرخ‌های جدید و نهایی بلیت هواپیما را در سایت‌های خود بارگذاری و همچنین به انجمن شرکت‌های هواپیمایی ارسال کرده‌اند.

وی افزود:

«هر شرکت مجاز است که نرخ قیمت بلیط هوپیما را برای هر مسیر پروازی و متناسب با رعایت سقف قیمتی اعلام کند. شرکت‌ها کلاس‌های نرخی متفاوتی دارند و طبیعی است که قیمت‌های هر ایرلان با دیگری تفاوت داشته باشد.»

اسعدی سامانی همچنین گفت که اگر مسافری قیمتی بالاتر از نرخ اعلامی ایرلاین‌ها برای بلیت پرداخت کرده است، می‌تواند به دو صورت زیر با انحمن درمیان گذاشته تا اقدامات لازم انچام شود:

  1. ارسال ایمیل به نشانی info@aira.ir
  2. ارسال پیام به شماره ۰۹۹۱۲۰۵۳۵۹۷ در پیام‌رسان ایتا

نرخ جدید بلیت هوپیما با افزایش شدید اعلام شد

وی به برخی از مسیرهای پرتردد پرداخت و گفت: «به طور مثال سقف قیمت بلیت اکونومی هواپیمای تهران – مشهد حدود 2 میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تهران – تبریز حدود 2 میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و تهران – شیراز هم 2 میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.»

در جداول زیر لیست قیمت‌های جدید بلیط هواپیما آمده است:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص نرخ‌های جدید قیمت بلیط هواپیما چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر