coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ از 16 زبان جدید از جمله زبان هندی پشتیبانی می‌کند

هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ به تازگی قابلیت‌های زبانی خود را به 16 زبان مختلف گسترش داده است. این دستاورد مهم از طریق همکاری‌های جهانی و مشارکت با مؤسسات دانشگاهی حاصل شده است. یکی از نقش‌های کلیدی در این توسعه، توسط مؤسسه تحقیق و توسعه سامسونگ در بنگلور هند (SRI-B) ایفا شده است که بزرگترین مرکز تحقیقاتی این شرکت در خارج از کره جنوبی محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:


پشتیبانی از زبان هندی در هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ

بر اساس اعلام سامسونگ، مؤسسه SRI-B رهبری توسعه مدل هوش مصنوعی زبان هندی را بر عهده داشته است. این کار پیچیده به دلیل وجود گویش‌های متعدد، تنوع صوتی و استفاده فراوان از کلمات انگلیسی در زبان هندی بود.

تیم توسعه با استفاده از ترکیبی از داده‌های ترجمه‌شده و آوانگاری‌شده و همچنین بهره‌گیری از تخصص زبان‌شناسان بومی، تلاش کرد تا ساختار صوتی منحصر به فرد زبان هندی را به‌طور دقیق در هوش مصنوعی ثبت کند.

مؤسسه فناوری ولور نقش حیاتی در فراهم‌سازی حجم زیادی از داده‌های صوتی منظم، شامل گفتار مکالمه‌ای، کلمات و دستورات داشت که برای افزودن زبان هندی، به عنوان چهارمین زبان پرمخاطب در جهان، به هوش مصنوعی گلکسی ضروری بود.

هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ
هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ فهم زبان هندی را ساده‌تر می‌کند

همکاری‌های جهانی برای پشتیبانی از زبان‌های دیگر

تلاش‌های مشترک فراتر از هند نیز مانند مؤسسه SRI-B با سایر مراکز تحقیقاتی سامسونگ در سراسر جهان همکاری نزدیکی داشت تا زبان‌های ویتنامی، تایلندی و اندونزیایی را به پلتفرم هوش مصنوعی گلکسی اضافه کند. این گسترش پشتیبانی زبانی در هوش مصنوعی گلکسی ، از طریق قابلیت‌هایی مانند ترجمه زنده، مترجم، دستیار نوت و دستیار مرورگر، امکان‌پذیر است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا حتی به صورت آفلاین نیز مهارت‌های زبانی خود را ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر