coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اچ ام دی View با فریم‌های فلزی و صفحه نمایش OLED ظاهر شد

اچ ام دی گلوبال خبر عرضه گوشی های جدید را در ماه ژوئیه تائید کرده است. پیش‌تر تصاویری از اچ ام دی اسکای لاین منتشر شد که طراحی به سبک نوکیا لومیا با دوربین قدرتمند 108 مگاپیکسلی را نشان می‌داد. اکنون منبع جدیدی خبر از ورود یک گوشی میان‌رده جدید به نام اچ ام دی View را اعلام کرده است.اچ ام دی View طراحی ساده‌تری را انتخاب کرده. به نظر می‌رسد ملاک این دستگاه مانند سایرین طراحی زیبا نیست. قاب فلزی این دستگاه طراحی نسبتا گردی دارد.

انتظار می‌رود حسگر اثرانگشت این دستگاه در دکمه پاور آن ادغام شده و ماژول دوربین مستطیلی آن با دو لنز و فلاش LED عرضه شود. دو رنگ مشکی و بنفش یخی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید:


طراحی اچ ام دی View

به نظر می‌رسد اچ ام دیView  از نظر اندازه جانشین نوکیا X30 باشد و صفحه نمایش نسبتاً جمع و جور 6.4 اینچی را مطابق با استانداردهای فعلی گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد.

شایعه شده که این میان‌رده دارای صفحه نمایش OLED با وضوح +1080p است. همچنین گفته شده که بخش دوربین توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با یک لنز ثانویه نامشخص اداره می‌شود. یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی هم انرژی این گوشی را تامین می‌کند.

اچ ام دی View به تراشه اسنپدراگون 6s نسل 3 مجهز شده است. این پردازنده جدید 6 نانومتری ARM از ترکیب دو هسته با کارایی بالا ARM Cortex-A78 با کلاک تا 2.3 گیگاهرتز و شش هسته بازده Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز استفاده می‌کند. حداقل یکی از نسخه‌های HMD View به 8 گیگابایت رم مجهز شده است.

بهرحال گرچه هنوز تاریخ عرضه و قیمت این دستگاه نامشخص است اما تصاویر منتشر شده یک گوشی میان‌رده با طراحی جمع و جور، صفحه نمایش OLED، دوربین 50 مگاپیکسلی توانا و باتری بادوام را نشان می‌دهد.

با توجه به اینکه اچ ام دی خبر عرضه گوشی‌های هوشمند در ماه ژوئیه را تائید کرده انتظار می‌رود به زودی اطلاعات بیشتری از دستگاه منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اچ ام دی View چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر