coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات نسخه جهانی وان پلاس پد 2 لو رفت

وان پلاس رسما محصولاتی که قصد دارد در رویداد 16 ژوئیه میلان معرفی کند را اعلام کرد. در جریان این رویداد وان پلاس نورد4، مدل جهانی وان پلاس پد 2 ،وان پلاس 2R و وان پلاس نورد Nord Bud رونمایی خواهند شد.میکروسایت آمازون تائید کرد که محصولات جدید وان پلاس در هند نیز عرضه خواهند شد. تاکنون اطلاعات بسیاری از این محصولات در گزارش‌های مختلف دیده شده است. اکنون Tipster Ishan Agarwal یکی دیگر از مشاوران سایر مشخصات محصولات جدید را در اختیار کاربران قرار داده است.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


مشخصات نسخه جهانی وان پلاس پد 2

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نسخه جهانی وان پلاس پد 2 دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی 144 هرتز و وضوح 3000 x 2120 خواهد بود. این صفحه نمایش از Dolby Vision پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی 900 نیت را ارائه می‌دهد.

این تبلت مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 است که در دو پیکربندی رم 8 گیگابایتی با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

مشخصات نسخه جهانی وان پلاس پد 2

 

انتظار می‌رود نسخه جهانی وان پلاس پد 2 دارای باتری 9510 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع SUPERVOOC 67 واتی باشد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه قرار دارد.

این دستگاه شش بلندگو دارد که صدای با کیفیت با پخش بالایی را ارائه می‌دهد. این تبلت در هند به همراه OnePlus Stylo 2 (قلم)، صفحه کلید هوشمند و قاب فولیو عرضه خواهد شد. اخیرا وان پلاس پد پرو در چین با همین مشخصات عرضه شده است.

مشخصات نسخه جهانی وان پلاس پد 2 لو رفت

گزارش‌هایی که پیش‌تر منتشر شده به ما می‌گوید که وان پلاس نورد 4 با طراحی تمام فلزی عرضه می‌شود. ساعت جدید وان پلاس نیز سیستم عامل Wear OS اجرا خواهد کرد. Nord Buds 3 احتمالاً در زیر OnePlus Buds 3 قرار گرفته و ویژگی‌های جذابی را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر ارائه می‌دهد.

رویداد بعدی وان پلاس قرار است در تاریخ 16 ژوئیه ساعت 9 صبح به وقت شرقی (6:30 بعد از ظهر به وقت تهران) از کانال YouTube این شرکت به صورت زنده پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات نسخه جهانی وان پلاس پد 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر