coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آنر مجیک پد 2 گواهی TDRA امارات را دریافت کرد؛ عرضه جهانی نزدیک است

تبلت آنر مجیک پد 2 (Honor MagicPad 2) در مرجع صدور گواهی TDRA امارات با شماره مدل ROD2-W09 ظاهر شده است. این تبلت به زودی در چین و بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

شرکت آنر در حال آماده شدن برای آغاز یک فصل پر مشغله با محصولات جدید است و در این میان از سری Honor 200 5G در تاریخ 18 جولای در هند و از تبلت Honor Magic Pad 2 در تاریخ 12 ژوئیه رونمایی در چین خواهد کرد. این تبلت، اکنون در وب‌سایت صدور گواهی TDRA امارات لیست شده و این مسئله نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان عرضه جهانی و زمان عرضه در بازار چین است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آنر مجیک پد 2

فهرست ظاهر شده در مرجع صدور گواهی TDRA، تنها یک نسخه وای‌فای از آنر MagicPad 2 را با شماره مدل ROD2-W09 نشان می‌دهد. ظاهر شدن این تبلت در این پلتفرم صدور گواهی، از عرضه جهانی این محصول در خارج از بازار چین خبر می‌دهد.

آنر مجیک پد 2
گواهی TDRA آنر مجیک پد 2

در حال حاضر، پیش‌سفارش این تبلت در چین در حال انجام است. علاقه‌مندان می‌توانند این دستگاه را در سه رنگ آبی آسمانی، مشکی و سفید در چهار پیکربندی با 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم/ 1 ترابایت حافظه داخلی پیش خرید کنند.

هفته گذشته، جزئیات کمی از مشخصات تبلت آنر مجیک پد 2 به صورت آنلاین به بیرون درز پیدا کرد. طبق اطلاعات فاش شده، آنر Magic Pad 2 دارای یک صفحه نمایش 12.3 اینچی OLED با وضوح 3K، نرخ نوسازی 144 هرتز و فناوری کاهش نور با فرکانس فوق العاده بالا برای محافظت از چشم کاربران برخوردار خواهد بود.

آنر مجیک پد 2
Honor Magic Pad 2

علاوه بر این، گزارش‌های پیشین حاکی از آن هستند که این تبلت به پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام مجهز خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که صفحه نمایش آن از قابلیت HDR برخوردار خواهد بود، چرا که عبارت IMAX Enhanced در پشت آن حک شده است. انتظار می‌رود که امکان اتصال صفحه کلید از طریق بلوتوث نیز وجود داشته باشد. تمام اطلاعات موجود درباره مشخصات تبلت جدید آنر به همین مقدار خلاصه می‌شود، اما با نزدیک شدن به زمان عرضه، جزئیات بیشتری فاش خواهد شد.

از سوی دیگر، جزئیات مربوط به مشخصات گوشی تاشو Honor Magic V3 در یک نشت جدید فاش شده و نشان می‌دهد که این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به همراه بدنه مقاوم در برابر آب با استاندارد IPX8 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر OIS خواهد بود. همچنین شایعه شده است که در پنل پشت این گوشی یک دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال 3.5 برابری وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت آنر مجیک پد 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر