coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تبلت‌های گلکسی تب اس 10 (Galaxy Tab S10) احتمالا در اوایل ماه اکتبر معرفی خواهند شد

تبلت‌های جدید سامسونگ از سری گلکسی تب اس 10 به احتمال زیاد در اوایل ماه اکتبر سال جاری به بازار عرضه خواهند شد. این تبلت‌ها رقیب اصلی آیپدهای 2024 اپل خواهند بود.

هفته گذشته، یکی از نمایندگان سامسونگ با مطرح کردن این موضوع که سری تبلت‌های گلکسی تب S10 تا پیش از پایان سال جاری به فروش می‌رسند، آغازگر بحث‌های داغ فضای مجازی شد. این ادعا با احتمال انتشار در سال 2025 محبوبیت خود را از دست داد اما حالا، در حالی که فقط پنج ماه دیگر از سال 2024 باقی مانده، شایعه جدیدی درباره زمان عرضه این تبلت‌ها پخش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان عرضه سری گلکسی تب اس 10

خوشبختانه، به نظر می‌رسد که فاصله چندانی تا زمان عرضه تبلت‌های جدید سامسونگ باقی نمانده است. امروز، پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) توسط MaxJmb منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ سری گلکسی Tab S10 را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد.

گلکسی تب اس 10

ظاهرا، شایعات اولیه مبنی بر عرضه در سال 2025 بی پایه و اساس نبوده‌اند، با این حال، سامسونگ برای پاسخ سریع به آیپدهای جدید اپل ممکن است که در این مدت استراتژی و برنامه خود را تغییر داده باشد.

همان‌طور که می‌دانید، در ماه مه، اپل مدل‌های جدید آی‌پد برای سال 2024 (با تراشه جدید و قدرتمند M4) را معرفی و به بازار عرضه کرد. بنابراین این احتمال وجود دارد که سامسونگ تصمیم گرفته باشد برای واکنش به محصولات جدید اپل، تاریخ عرضه گلکسی Tab S10 را تغییر دهد.

سری گلکسی تب اس 10 احتمالا در مقایسه با نسل قبلی یعنی سری تب اس 9 تغییرات زیادی نخواهد داشت؛ به این معنی که در این سری باز هم یک مدل پایه، یک مدل پلاس و یک مدل اولترا بزرگ خواهیم داشت.

گلکسی تب اس 10

طراحی این تبلت‌ها نیز ممکن است که بسیار آشنا باشد و همه آنها احتمالا از قلم S پشتیبانی خواهند کرد. یک شایعه هم وجود دارد که می‌گوید در سری Galaxy Tab S10 از تراشه مدیاتک استفاده خواهد شد. با توجه به اینکه سامسونگ، خود تراشه‌های Exynos را دارد و معمولا در تولید محصولاتش به آنها تکیه می‌کند، و همچنین از قدیم الایام مشتری کوالکام بوده است، این ادعا بسیار بعید به نظر می‌رسد.

بنابراین، سامسونگ به احتمال قوی، از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام که در ماه اکتبر معرفی می‌شود، در تبلت‌های پرچمدار خود استفاده خواهد کرد. از این تراشه در اوایل سال آینده برای گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 25 نیز استفاده خواهد شد.

با این حال، این امکان هم وجود دارد که گلکسی تب اس 10 به همان تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 موجود در گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 مجهز شود. در هر صورت، باید تا زمان عرضه صبر کنیم تا ببینیم کدام یک از این شایعات درست از آب درمی‌آیند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره زمان عرضه سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر