coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات کلیدی گوشی میزو Blue 20 فاش شد [+رنگ‌بندی و قیمت]

میزو Blue 20 رسما از امروز فعالیتش را به عنوان اولین گوشی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی با قیمت 1000 یوان (140 دلار) در چین آغاز کرد.

میزو Blue 20 با همکاری China Mobile عرضه شده است. تاکنون می‌دانستیم که این دستگاه نمایشگر بزرگ، عمر باتری طولانی و عملکرد مناسبی دارد. اکنون قصد داریم برخی دیگر از مشخصاتش را باهم مرور کنیم.

امروز میزو تصویر جدیدی از قاب پشتی این دستگاه منتشر کرده است. متاسفانه هنوز جزئیات بیشتری آشکار نشده اما WHY LAB با انتشار پستی در ویبو اعلام کرد که گوشی Blue 20 AI دارای یک صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD قطره‌ای بوده که وضوح FHD+ و نرخ تجدید 90 هرتز را ارائه می‌دهد. دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات و قیمت گوشی میزو Blue 20

میزو Blue 20 به چیپست Unisoc T765 مجهز شده است. این گوشی در دو گزینه مانند 6/128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 8/128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی میزو بلو 20 دارای باتری 5010 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به Flyme AIOS، اسلات کارت microSD و بلندگوهای دوگانه اشاره کرد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، قاب پشتی این گوشی شیشه‌ای و قاب میانی‌اش از جنس پلاستیک است. ضخامت آن نیز به  8.3 میلی متر می‌رسد.

 

قیمت  میزو Blue 20

میزو اعلام کرد که این گوشی با قیمت 1000 یوان عرضه می‌شود اما هنوز مشخص نیست که کدام نسخه این قیمت را دارد. به هر حال سه رنگ سفید، مشکی و بنفش برای آن انتخاب شده است.

گزارش‌های قبلی فاش کردند که میزو خود را برای عرضه گوشی‌های نوت آماده می‌کند بنابراین هنوز نمی‌توان گفت که میزو Blue 20 AI محدود به چین است یا نه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی میزو Blue 20 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر