coinex
راهنمای خرید تکراتو

میزو با عرضه 21 Note در بازار گوشی‌های هوشمند می‌ماند [+مشخصات و تاریخ عرضه]

میزو اوایل ساری جاری اعلام کرد که قصد دارد از بازار گوشی‌های هوشمند کناره‌گیری کرده و در بازار های پرسودتر سرمایه‌گذاری کند؛ اما کمی بعد حرف‌های خود را فراموش کرد و از گوشی هوشمند پرچمدار 21 Pro رونمایی کرد. اکنون این شرکت از آماده سازی یک گوشی هوشمند دیگر به نام میزو 21 Note خبر داده و حتی برخی از مشخصات و تاریخ عرضه آن را نیز مشخص کرده است.. بر اساس گزارش‌های منتشر شده میزو 21 Note تاریخ 16 می با باتری بزرگ و تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو وارد بازار می‌شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 1220p با نرخ رفرش 144 هرتز است که در واقع می‌توان گفت از Meizu 21 Pro  پیشی گرفته. این گوشی دارای رم 16 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

میزو با عرضه 21 Note در بازار گوشی‌های هوشمند می‌ماند [+مشخصات و تاریخ عرضه]

به نظر می‌رسد که میزو در حال توسعه یک رابط کاربری هوشمند با نام Flyme AIOS است که با استفاده از هوش مصنوعی به‌روزرسانی شده و جایگزینی برای سیستم عامل معمولی خود یعنی FlymeOS خواهد بود. انتظار می‌رود که این رابط کاربری دارای ویژگی‌هایی باشد که اتصال گوشی به خودروهای جیلی را با استفاده از رابط کاربری FlymeAuto بهبود می‌بخشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی میزو 21 Note چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر