coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طراحی ریلمی واچ اس 2 (Realme Watch S2) پیش از عرضه در بازار فاش شد

ریلمی به زودی از نسل جدید ساعت‌‌های هوشمند خود در بازار هند رونمایی خواهد کرد. حال، پیش از عرضه، طراحی ریلمی واچ اس 2 لو رفته است.

ریلمی پس از دو سال وقفه در تولید ساعت‌های هوشمند، پر قدرت بازگشته تا خط تولید اسمارت واچ‌های خود را با Realme Watch S2 گسترش دهد. این ساعت هوشمند اخیرا در پایگاه داده و اطلاعات FCC با شماره مدل RMW2401 مشاهده شده و امروز نیز افشاگری به نام Ishan Agarwal با انتشار تصاویر جعبه‌ ریلمی Watch S2 شکل ظاهری و طراحی این ساعت هوشمند را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی ریلمی واچ اس 2

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ریلمی واچ S2 دارای طراحی گرد کلاسیک است. این ساعت از ویژگی‌های اصلی و همیشگی گجت‌های پوشیدنی مانند ردیاب تناسب سلامت و اندام برخوردار بوده و همچنین یک‌سری قابلیت‌های جدید مانند تماس بلوتوثی و پخش صدا را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این قابلیت‌ها در نسل قبلی این ساعت یعنی ریلمی Watch S عرضه شده در سال 2020 وجود ندارد.

طراحی ریلمی واچ اس 2
Realme Watch S2

این ساعت هوشمند از برند ریلمی دارای یک تاج و دکمه دیجیتال در کناره و یک بند اتصال فلزی است و لیست FCC نشان می‌دهد که با یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی و شارژ 5 واتی تغذیه می‌شود.

متاسفانه درباره سایر مشخصات این اسمارت واچ هنوز جزئیاتی در دست نیست اما به احتمال زیاد این دستگاه به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهز نخواهد شد. Ishan Agarwal معتقد است که این گجت هوشمند در تاریخ 30 جولای در کنار گوشی‌های هوشمند سری ریلمی 13 پرو در هند عرضه خواهد شد.

همان‌طور که گفته شد، اطلاعات موجود درباره مشخصات و قابلیت‌های این ساعت هوشمند محدود است، با این حال، مروری بر مشخصات ریلمی واچ اس می‌تواند یک ایده کلی از آنچه که در راه است، به ما نشان دهد.

مشخصات ساعت هوشمند ریلمی Watch S

ریلمی واچ S دارای یک صفحه نمایش لمسی LCD دایره‌ای شکل 1.3 اینچی با وضوح 360 در 360 پیکسل، بدنه آلومینیومی و بند قابل تعویض است. این ساعت هوشمند به یک باتری 390 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که طول عمر آن حدودا 20 روز است اما متاسفانه از اتصال GPS پشتیبانی نمی‌کند.

طراحی ریلمی واچ اس 2
Realme Watch S

از دیگر مشخصه‌های برجسته این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.0، حالت‌های ورزشی متعدد، صفحه‌ ساعت‌های قابل دانلود، اعلان‌های تماس و پیام، find phone، دوربین از راه دور، کنترل موسیقی، سنسور ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، شتاب‌سنج 3 محوره، موتور لرزش روتور و سازگاری با دستگاه‌های اندرویدی و iOS اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی ریلمی واچ اس 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر