coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی واچ اس 4 اسپرت (Xiaomi Watch S4 Sport) در ماه جاری به بازار عرضه خواهد شد

شیائومی واچ اس 4 اسپرت با طراحی زیبا و چشم‌نواز و مشخصات برتر در راه است. این ساعت هوشمند به زودی و در ماه جاری وارد بازار خواهد شد.

شیائومی امروز اعلام کرد که به زودی در تاریخ 19 جولای و راس ساعت 19:00 کنفرانس سالانه 2024 خود را در چین برگزار خواهد کرد. این شرکت قصد دارد که در طول این رویداد از محصولات جدید خود از جمله یک گوشی تاشو و یک ساعت هوشمند با نام Xiaomi Watch S4 Sport رونمایی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات شیائومی واچ اس 4 اسپرت

شیائومی Watch S4 Sport اولین ساعت هوشمند ورزشی حرفه‌ای از برند شیائومی خواهد بود. این ساعت هوشمند دارای بدنه تیتانیومی، یاقوت کبود در پنل جلو و پشت و یک تاج چرخان خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که شیائومی در طراحی Watch S4 Sport سنگ تمام گذاشته، به گونه‌ای که این ساعت از جنبه‌های خاصی با Apple Watch Ultra قابل مقایسه است.

شیائومی واچ اس 4 اسپرت
Xiaomi Watch S4 Sport

لیست گواهینامه‌ها نشان می‌دهد که این اسمارت واچ از یک صفحه نمایش OLED دایره‌ای شکل و یک باتری 586 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که شیائومی Watch S4 اسپرت از eSIM پشتیبانی خواهد کرد، بنابراین کاربران می‌توانند بدون اتصال به گوشی، از این گجت برای ارتباط استفاده کنند. این یعنی شما می‌توانید از طریق این گجت هوشمند به تماس‌ها پاسخ دهید، پیام ارسال کنید و حتی برنامه‌های خاصی را مستقیما روی ساعت باز کنید. این ساعت هوشمند از GPS ،NFC و نظارت بر ضربان قلب نیز پشتیبانی خواهد کرد.

طبق آنچه که در گزارش‌های پیشین ذکر شده، شیائومی واچ S4 اسپرت با رابط کاربری HyperOS از پیش نصب شده به بازار عرضه خواهد شد. شیائومی Watch S4 معمولی نیز به احتمال زیاد در ماه اکتبر همراه با سری 15 شیائومی وارد بازار خواهد شد. این ساعت قبلا با شماره مدل M2424W1 در پایگاه داده و اطلاعات IMEI مشاهده شده و احتمالا از سیم‌کارت الکترونیکی پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ساعت هوشمند شیائومی واچ اس 4 اسپرت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر