coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

دستگاه‌های گلکسی با خرید شرکت Oxford Semantic Technologies هوشمند‌تر می‌شوند

سامسونگ به‌تازگی اعلام کرد که قصد دارد شرکت Oxford Semantic Technologies ، یک شرکت مستقر در بریتانیا که در حوزه فناوری‌های نمودار دانش تخصص دارد را خریداری کند. این شرکت کره جنوبی توافقنامه‌ای برای این خرید امضا کرده تا از فناوری‌های این شرکت بریتانیایی برای بهبود ویژگی‌های هوش مصنوعی روی دستگاه‌های سامسونگ استفاده کند.سامسونگ با خرید شرکت Oxford Semantic Technologies قصد دارد راه‌حل‌های هوش مصنوعی پیچیده‌تر و شخصی‌تری را به دستگاه‌های گلکسی بیاورد. این شرکت بریتانیایی که در سال 2017 توسط سه استاد دانشگاه آکسفورد تأسیس شد، موفق به توسعه فناوری نمودار دانش شده که پردازش داده‌ها را بهینه می‌کند و امکان استدلال پیشرفته را در فضای ابری و روی دستگاه‌ها فراهم می‌سازد.

این نمودارهای دانش، داده‌های پویا را از برنامه‌ها و خدمات مختلف جمع‌آوری کرده، آنها را در یک شبکه به هم پیوسته مرتب می‌کنند و زمینه‌سازی می‌نمایند. این فرایند مشابه روشی است که انسان‌ها اطلاعات را کسب، به خاطر می‌سپارند و پردازش می‌کنند. سپس این داده‌ها می‌توانند برای درک نحوه استفاده افراد از یک محصول و بهبود توصیه‌ها به کار گرفته شوند.


بیشتر بخوانید:


بهبود هوش مصنوعی دستگاه‌های گلکسی با خرید شرکت Oxford Semantic Technologies

این شرکت فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی به نام RDFox ایجاد کرده که هم‌اکنون توسط شرکت‌های مختلف در اروپا و آمریکای شمالی استفاده می‌شود. شرکت بریتانیایی با موفقیت فناوری نمودار دانش خود را تجاری‌سازی کرده و آن را به شرکت‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک، مالی و تولیدی ارائه داده است.

سامسونگ قصد دارد نمودار دانش Oxford Semantic Technologies را با هوش مصنوعی روی دستگاه‌های گلکسی ترکیب کند تا تجربه کاربری بسیار شخصی‌سازی شده‌ای ارائه دهد و در عین حال داده‌های خصوصی را امن و محفوظ نگه دارد.

هوش مصنوعی RDFox با Galaxy AI ترکیب خواهد شد
هوش مصنوعی RDFox با Galaxy AI ترکیب خواهد شد

سامسونگ از سال 2018 با شرکت Oxford Semantic Technologies همکاری می‌کند. واحد سرمایه‌گذاری سامسونگ، سامسونگ ونچرز، در سال 2019 مبلغ 3 میلیون پوند در این شرکت بریتانیایی سرمایه‌گذاری کرد. با این خرید، شرکت کره‌ای می‌تواند فناوری‌های مهمی برای پردازش نمودارهای دانش شخصی را به دست آورد.

پاول کیونگ‌هون چئون، رئیس بخش تحقیقات سامسونگ و مدیر فناوری سامسونگ الکترونیکس، گفت: «با توجه به اینکه مصرف‌کنندگان جهانی نیاز روزافزون خود به تجربیات هوش مصنوعی شخصی‌سازی شده را درک می‌کنند، خرید Oxford Semantic Technologies توانایی‌های قوی سامسونگ در مهندسی دانش را بیشتر تقویت خواهد کرد. این خرید گامی مهم دیگر به جلو است زیرا ما تلاش می‌کنیم تا تجربیات هوش مصنوعی سفارشی‌سازی شده‌ای ارائه دهیم که بر پایه نوآوری‌های فناوری برجسته ما ساخته شده‌اند.»

بیشتر بخوانید: 

منبع:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر