coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی تاشو پیکسل 9 پرو فولد گوگل در کنار پیکسل 9 پرو در 14 آگوست معرفی خواهد شد

گوشی تاشو پیکسل 9 پرو فولد گوگل و گوشی پرچمدار پیکسل 9 پرو گوگل به زودی، در تاریخ 14 آگوست، در گزینه‌های رنگی جذاب و چشم‌نواز به بازار عرضه خواهند شد.

شرکت گوگل اخیرا در گزارشی اعلام کرده است که در تاریخ 13 آگوست یک رویداد جهانی را برای معرفی سری Pixel 9 و Pixel Watch 3 برگزار خواهد کرد. این مسئله، باعث تعجب بسیاری از کاربران شده، چرا که گوگل معمولا و در چند سال گذشته، گوشی‌های پیکسل خود را در هفته اول ماه اکتبر به بازار عرضه کرده است.

حال، امروز، زیرمجموعه هندی این برند تایید کرده است که دو گوشی Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro Fold در ساعت 10:30 شب به وقت IST در تاریخ 14 آگوست در هند رونمایی خواهند شد. در ادامه هر آنچه که از مشخصات این دو گوشی فاش شده است را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات پیکسل 9 پرو گوگل

تیزر رسمی که گوگل برای پیکسل 9 Pro منتشر کرده، یک ماژول دوربین افقی و برجسته با لبه‌های گرد را به نمایش می‌گذارد. در این ماژول، سه دوربین، یک فلاش LDE و یک واحد سنسور دما به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که عرضه Google Pixel 9 Pro برای هند تایید شده اما هنوز مشخص نیست که برادران این گوشی یعنی Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL نیز در این کشور عرضه خواهند شد یا خیر.

پیکسل 9 پرو فولد
Google Pixel 9 Pro

مشخصات پیکسل 9 پرو فولد گوگل

گوشی Google Pixel 9 Pro Fold در واقع دومین نسل از گوشی‌های تاشو شرکت گوگل خواهد بود. همان‌طور که در تیزر رسمی دیده می‌شود، جزیره دوربین در این گوشی در گوشه سمت چپ قسمت بالایی پنل پشت قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که ماژول دوربین، سه دوربین، یک فلاش LED و یک میکروفون را در خود جای داده است.

یکسل 9 پرو فولد
Google Pixel 9 Pro fold

همچنین، به لطف انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی، تا حدودی از طراحی داخلی گوگل پیکسل 9 پرو فولد نیز آگاه هستیم. در این ویدیو، دوربین داخلی نشان داده نشده است اما افشاگران وجود آن را تایید می‌کنند. همچنین، گفته می‌شود که برخلاف گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد اصلی که دوربین داخلی آن روی قاب نصب شده بود، Pixel 9 Pro Fold از یک بریدگی در صفحه نمایش (گوشه سمت چپ بالا) برای دوربین داخلی برخوردار خواهد بود.

علاوه بر این، گوگل از ادغام هوش مصنوعی Gemini در گوشی‌های پیکسل جدید خود خبر داده است. گوشی تاشو گوگل در دو رنگ Porcelain و Obsidian در دسترس خواهد بود و با اینکه Google India فقط رنگ Porcelain را برای پیکسل 9 پرو معرفی کرده، احتمالا در زمان عرضه گزینه‌های رنگی بیشتری برای انتخاب وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دو گوشی جدید گوگل یعنی پیکسل 9 پرو فولد و پیکسل 9 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر