coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آیکو زد 9 پرو (iQOO Z9 Pro) پیش از عرضه در مراجع صدور گواهی هندی مشاهده شده است

آیکو زد 9 پرو به زودی به عنوان جانشین آیکو زد 7 پرو وارد بازار هند خواهد شد. این گوشی گواهی‌های مختلفی را دریافت کرده و این مسئله نزدیک بودن زمان عرضه را تایید می‌کند.

پس از عرضه گوشی‌های iQOO Z9 Lite و iQOO Z9 در ماه گذشته، حالا کمپانی iQOO در حال آماده شدن برای گسترش سری Z خود با گوشی iQOO Z9 Pro است. آیکو Z9 Pro در واقع جانشین iQOO Z7 Pro خواهد بود.

اکنون، این دستگاه در مراجع صدور گواهی هند ظاهر شده و این نشان می‌دهد که بازار هند پذیرای این گوشی خواهد بود. جالب است بدانید که این گوشی هوشمند با شماره مدل I2305 در پلتفرم صدور گواهی BIS قرار گرفته و احتمالا مشخصات و ویژگی‌های مشابهی با vivo T3 Pro 5G (شماره مدل V2404) خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آیکو زد 9 پرو (iQOO Z9 Pro)

در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره گوشی جدید آیکو در دست نیست اما شایعه شده است که این محصول در ماه آگوست به بازار عرضه خواهد شد. ظاهرا این گوشی تنها در یک نسخه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و در رنگ‌های سفید و نارنجی در بازار موجود خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که ویوو به زودی از گوشی T3 Pro خود با 8 گیگابایت رم و 128/ 256 گیگابایت حافظه داخلی در رنگ‌های نارنجی و سبز رونمایی کند.

آیکو زد 9 پرو
گواهی BIS آیکو زد 9 پرو

همان‌طور که گفته شد جزئیات دقیقی درباره مشخصات آیکو Z9 پرو وجود ندارد، اما انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش AMOLED در پنل جلویی و یک دوربین 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر (OIS) در پنل پشتی باشد.

از سوی دیگر، iQOO به تازگی از ساعت هوشمند GT خود در بازار چین رونمایی کرده است. این ساعت دارای یک صفحه نمایش مربعی شکل 1.85 اینچی AMOLED با رزولوشن 390 در 450 پیکسل و بند لاستیکی نرم با قابلیت باز شدن سریع است. 21 روز عمر باتری را با بلوتوث ارائه می‌دهد و از eSIM برای ارتباط مستقل پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های کلیدی این دستگاه شامل رونویسی آنی از صدا با هوش مصنوعی برای یادداشت‌برداری، ایجاد و ساخت واچ فیس با هوش مصنوعی، نقشه‌های Baidu برای ناوبری و مقاومت در برابر آب 2ATM می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آیکو زد 9 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر