coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.7 لنوو به تراشه دایمنسیتی 8300 پلاس مدیاتک مجهز خواهد شد

تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.7 لنوو با مشخصات برجسته‌ای مانند تراشه دایمنسیتی 8300 پلاس مدیاتک و حافظه UFS 4.0 تا پایان ماه جاری به بازار عرضه خواهد شد.

لنوو به طور رسمی از برخی مشخصات تبلت Xiaoxin پد پرو 12.7 خود پرده برداشه است. این تبلت به زودی و احتمالا تا پایان ماه جاری به بازار عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.7 لنوو

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، تبلت جدید لنوو به پردازنده Dimensity 8300 مدیاتک مجهز خواهد شد. این تراشه با رم LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 جفت خواهد شد. البته باید بدانید که حافظه UFS 4.0 تنها مختص به مدل 256 گیگابایتی است. تراشه نام برده، از چهار هسته Arm Cortex-A715، چهار هسته Arm Cortex-A510 و پردازنده گرافیکی Arm Mali-G615 MC6 تشکیل شده و در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به ترتیب امتیازهای 1400 و 4200 را کسب کرده است.

 

با توجه به جزئیات موجود در پوستر، این دستگاه قادر است که به میانگین نرخ فریم در ثانیه 59.1 در یک بازی RPG (در بالاترین تنظیمات گرافیکی) دست یابد. البته این اطلاعات و داده‌ها از آزمایشگاه لنوو می‌آیند و هنوز به دست متخصصان شخص ثالث مورد آزمایش قرار نگرفته‌اند.

برای تامین انرژی سیستم، یک باتری با ظرفیت 10200 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده که از شارژ فوق‌العاده سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که عمر باتری این دستگاه حدودا 79.6 روز است. شایان ذکر است که این تبلت قبلا در مرجع صدور گواهی 3C چین نیز مشاهده شده است.

تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.7 لنوو
Lenovo Xiaoxin Pad Pro 12.7

بر این اساس ما می‌دانیم که تبلت شیائوشین پد پرو 12.7 اینچی لنوو دارای نمایشگری با رزولوشن 2.9K و دو روکش متفاوت (یک نوع استاندارد و یک نوع ویژه با تمرکز بر راحتی چشم) خواهد بود. این دستگاه با رابط کاربری سفارشی لنوو یعنی ZUI 16 به بازار عرضه شده و انتظار می‌رود که از ویژگی‌های کاربردی مختلفی از جمله پشتیبانی از صفحه‌کلید متقاطع و ماوس برخوردار باشد. این قابلیت‌ها، مالتی تسکینگ یکپارچه میان تبلت و سایر دستگاه‌ها را امکان‌پذیر می‌کنند.

علاوه بر این، در این تبلت چهار بلندگو از JBL با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) وجود خواهد داشت. همچنین، لنوو برای لذت‌بخش‌تر کردن کار با تبلت، یک آهنربا در پنل پشت نصب کرده تا قلم به راحتی در دسترس کاربران باشد. در پشت دستگاه یک دوربین تک و یک فلاش داخل یک جزیره دوربین مستطیلی شکل قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.7 لنوو و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر