coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

محیط جدید باب‌ اسفنجی به اپل ویژن پرو اضافه شد

دیروز Paramount Plus یک محیط جدید با تم باب‌ اسفنجی برای کاربران Apple Vision Pro راه‌اندازی کرده است. این تجربه جدید و همه‌جانبه، که شامل یک بازی تعاملی جلبک‌گیری نیز می‌شود، کاربران Vision Pro را به دنیای زیر آب و مستقیماً به بی‌کینی باتم می‌برد. همه این‌ها به مناسبت 25 سالگی باب‌اسفنجی انجام شده است.طبق خبری که اولین بار توسط TechRadar منتشر شد، محیط Paramount Plus از دیروز برای مشترکان قابل دسترسی است. دنیل ریچ، معاون اجرایی و مدیر جهانی محصول و طراحی در Paramount Plus، به جیک کرول از TechRadar گفت:

علاوه بر خود محیط بی‌کینی باتم، این تجربه شامل یک بازی تعاملی می شود که در آن می‌توانید جلبک‌ها را شکار کنید. هنگامی که بازی را شروع می‌کنید، جلبک‌ها را که در محیط حرکت می‌کنند، دنبال کنید و سپس با بهم زدن انگشتان خود آن‌ها را با تور “شکار” کنید.


بیشتر بخوانید:


باب‌ اسفنجی 25 ساله شد

این محیط جدید باب‌ اسفنجی برای Paramount Plus، یک روز پس از معرفی محیط جدید ایسلند توسط Disney+ در همکاری با National Geographic عرضه شده است. اپل نیز به تازگی محیط جدید Lake Vranga را برای Apple Vision Pro عرضه کرده و یک گزینه جدید برای Bora Bora هم قرار است پاییز امسال با visionOS 2 عرضه شود.

محیط جدید باب‌ اسفنجی به اپل ویژن پرو اضافه شد

مجموعه گسترده محیط‌های immersive Disney+ مثال خوبی از این است که چرا اپلیکیشن‌های شخص ثالث باید بتوانند محیط‌های خود را به visionOS اهدا کنند.

در حال حاضر، محیط‌های Disney+ فقط در اپلیکیشن Disney+ قابل استفاده هستند. انتظار می رود روزی بتوان از محیط‌های Disney+ در هر جایی از visionOS استفاده کرد، همانطور که می توان از محیط‌های ساخته شده توسط خود اپل استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر