coinex
otetmarket
propification.com

شرکت CrowdStrike جایزه “بزرگترین شکست” را پس از قطع سراسری IT پذیرفت

چند هفته پس از اینکه به‌روزرسانی نرم‌افزاری شرکت CrowdStrike باعث خرابی جهانی سیستم‌های IT شد، این شرکت همچنان در مرکز توجه قرار دارد. در واقع، مایکل سنتوناس، رئیس شرکت، با روی باز به روی صحنه مراسم “Pwnie Awards” رفت تا جایزه “بزرگترین شکست” را دریافت کند.این مراسم در کنفرانس Def Con و پس از برگزاری کنفرانس Black Hat برگزار شد که CrowdStrike در آن یکی از بزرگترین غرفه‌ها را داشت و تی‌شرت‌ها و اکشن فیگور‌هایی رایگان به حاضرین اهدا می‌کرد.

سخنگوی شرکت به وب‌سایت TechCrunch گفت که پیام شرکت به شرکت‌کنندگان در این کنفرانس، تقدیر و تشکر از جامعه Black Hat بوده است.


بیشتر بخوانید:


جایزه بزرگترین شکست به مقر اصلی شرکت CrowdStrike می‌رود

ویدیویی از سخنرانی سنتوناس در اینترنت منتشر شده است؛ مشابه با شرکت‌کنندگان در کنفرانس که به نظر می‌رسید حاضر به دادن فرصت دوباره به CrowdStrike هستند، حاضرین در مراسم نیز با استقبال و اشتیاق از حضور سنتوناس و اعتراف وی به اشتباهات شرکت استقبال کردند.

برگزارکنندگان این مراسم توضیح دادند که این جایزه در آخرین لحظات به CrowdStrike اهدا شد؛ به گفته آن‌ها: “چطور ممکن بود CrowdStrike برنده نشود؟” سپس، در حالی که یک تندیس بزرگ و کمیک به صحنه آورده شد و حضار به شدت آن را تشویق می کردند، سنتوناس اعتراف کرد که “این قطعاً جایزه‌ای نیست که به آن افتخار کنیم.”

او ادامه داد: “تیمم وقتی که گفتم جایزه را می پذیرم، تعجب کردند. اشتباه ما وحشتناک بود. بارها گفته‌‌ام خیلی مهم است که وقتی کاری را درست انجام می‌دهید، مالکیت آن را بپذیرید و وقتی چیزی را به‌طرز وحشتناکی اشتباه می‌کنید، مالکیت آن را نیز بپذیرید.”

سنتوناس گفت که جام را به مقر شرکت CrowdStrike باز خواهد برد و آن را در جایی برجسته به نمایش خواهد گذاشت، به عنوان یادآوری اینکه “هدف ما محافظت از مردم است، و ما این کار را اشتباه انجام دادیم، و می‌خواهم مطمئن شوم همه می‌فهمند که این اتفاقات نباید بیفتد.”

بیشتر بخوانید: 

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر