coinex
otetmarket
propification.com

تبلت اینفینیکس ایکس پد (Infinix Xpad) با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

تبلت اینفینیکس ایکس پد در سکوت خبری معرفی شد. این تبلت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هم ظاهر زیبایی دارد و هم مشخصات قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برند Infinix بی سر و صدا و در سکوت خبری کامل با Infinix Xpad وارد بخش تبلت‌ها شده است. اینفینیکس ایکس پد یک تبلت اقتصادی با مشخصات مناسب است و از نظر ظاهری کاملا شبیه به iPad Pro 2024 اپل به نظر می‌رسد. از برجسته‌ترین ویژگی‌های این تبلت می‌توان به صفحه نمایش با نرخ نوسازی بالا، پردازنده مدیاتک و دستیار هوش مصنوعی اشاره کرد. برای آگاهی از کلیه مشخصات و قابلیت‌های این تبلت در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات تبلت اینفینیکس ایکس پد (Infinix Xpad)

تبلت اینفینیکس Xpad دارای یک صفحه نمایش 11 اینچی با وضوح 1920 در 1200 پیکسل و حداکثر روشنایی 440 نیت است. این نمایشگر از هر چهار طرف با حاشیه‌های متقارن احاطه شده و با داشتن نرخ نوسازی 90 هرتزی، تصاویر و انیمیشن‌های روانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تبلت اینفینیکس ایکس پد
Infinix Xpad

Infinix Xpad از یک قاب تخت با بدنه فلزی برخوردار است و یک ماژول دوربین مربعی شکل را در پنل پشتی خود جای داده است. در این ماژول یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه یک واحد فلاش LED قرار گرفته است. در پنل جلویی دستگاه نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است. علاوه بر این، این تبلت با داشتن بلندگوهای چهارگانه به خوبی پاسخگوی نیازهای چند رسانه‌ای کاربران است.

اینفینیکس ایکس پد در بخش سخت افزار به پردازنده هلیو G99 Ultimate مدیاتک مجهز شده است. این برند درباره ترکیب رم و فضای ذخیره سازی چیزی اعلام نکرده اما گفته می‌شود که این دستگاه با 4 / 8 گیگابایت رم و 128 / 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود.

برای کاربرانی که به بازی علاقه‌مند هستند یک حالت ویژه با نام XArena Game Space در نظر گرفته شده که از سه حالت مختلف انرژی پشتیبانی می‌کند. بخش نرم‌افزار تبلت نیز با رابط کاربری XOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند. همچنین، این تبلت با دستیار صوتی Folax ارائه می‌شود که توسط هوش مصنوعی ChatGPT پشتیبانی می‌شود.

از دیگر مشخصات قابل توجه Infinix Xpad می‌توان به باتری بزرگ 7000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 18 واتی پشتیبانی، پورت USB تایپ C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پشتیبانی از اتصال LTE اشاره کرد.

رنگبندی Infinix Xpad شامل سه رنگ طلایی، آبی و خاکستری می‌شود. متاسفانه هنوز جزئیات مربوط به قیمت و بازارهای هدف این تبلت اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت اینفینیکس ایکس پد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر