coinex
otetmarket
propification.com

پیکسل بادز پرو 2 گوگل (Google Pixel Buds Pro 2) معرفی شد؛ کوچک‌تر و هوشمندتر از نسل قبلی

در رویداد گوگل علاوه بر گوشی‌های سری پیکسل 9 و ساعت هوشمند پیکسل واچ 3، هدفون بی‌سیم پیکسل بادز پرو 2 گوگل نیز معرفی شده است.

شرکت گوگل اخیرا میزبان یک رویداد معرفی بوده و در آن از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود یعنی پیکسل 9 و ساعت هوشمند پیکسل واچ 3 رونمایی کرده است. در کنار گوشی‌های سری پیکسل 9 و پیکسل واچ 3، این برند از هدفون بی‌سیم Pixel Buds Pro 2 نیز رونمایی کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات پیکسل بادز پرو 2 گوگل

تمرکز گوگل در ساخت Pixel Buds Pro 2 بر راحتی کاربران بوده است؛ این مسئله با وجود یک تثبیت‌کننده چرخشی برای تنظیم بادزها داخل گوش به خوبی قابل لمس است. این تثبیت‌کننده چرخشی با استفاده از اسکن 45 میلیون گوش ساخته شده و نه تنها کار با ایرباد را راحت می‌کند، بلکه اندازه و وزن این نسل از هدفون‌های گوگل را به ترتیب 27 و 25 درصد نسبت به نسل قبلی کاهش داده است.

پیکسل بادز پرو 2 گوگل
Google Pixel Buds Pro 2

پیکسل Buds Pro 2 دارای تراشه Tensor A1 گوگل است که از قابلیت‌های صوتی پیشرفته‌ای مانند صدای فضایی با ردیابی سر پشتیبانی می‌کند. هر کدام از هدفون‌ها به درایورهای سفارشی 11 میلی‌متری مجهز شده‌اند که برای باس عمیق‌ و صدای نرم‌ (با محفظه‌ای با فرکانس بالا) طراحی شده‌اند. حذف نویز فعال (ANC) با فناوری Silent Seal 2.0 ارتقا یافته و کاربران شاهد بهبود قابل توجهی در کاهش نویز نسبت به نسل قبلی خواهند بود.

همچنین، این هدفون‌ها دارای دستیار هوش مصنوعی Gemini هستند که دسترسی آسان به مسیرها، یادآورها، موسیقی و Gemini Live را امکان پذیر می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته گوگل پیکسل بادز پرو 2 می‌توان به فناوری Clear Calling برای بهبود کیفیت تماس در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا، استاندارد IP54 هدفون‌ها برای مقاومت در برابر آب و تعریق، استاندراد IPX4 بدنه، قابلیت تشخیص مکالمه که به طور خودکار ANC را در طول مکالمات تنظیم می‌کند و 5 باند EQ قابل تنظیم اشاره کرد.

عمر باتری هدفون‌ها با فعال کردن ANC به 8 ساعت می‌رسد و خوشبختانه کیس شارژ این مدت را تا 30 ساعت افزایش می‌دهد. علاوه بر این، شارژ سریع 15 دقیقه‌ای تا سه ساعت زمان اضافی برای کار با هدفون را فراهم می‌کند. شایان ذکر است که این ایرباد هم با شارژ بی‌سیم Qi و هم با شارژ سیمی USB-C سازگاری دارد.

پیکسل بادز پرو 2 گوگل

همان‌طور که می‌بینید، پیکسل بادز Pro 2 نسبت به نسل پیشین چندین پیشرفت و ارتقا داشته است. این هدفون به لطف تثبیت‌کننده هم کوچک‌تر و سبک‌‌تر شده و هم برای اندازه‌های مختلف گوش مناسب است. از سوی دیگر، حذف نویز به طور قابل توجهی بهتر شده و گوگل ادعا می‌کند که بهبود 2 برابری داشته است. در نهایت، باید به تراشه تنسور A1 گوگل اشاره کنیم که بدون شک کیفیت صدا و عملکرد کلی را بهبود می‌بخشد.

قیمت پیکسل بادز پرو 2 گوگل

در حال حاضر، Google Pixel Buds Pro 2 برای پیش‌سفارش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و فروش آن از تاریخ 26 سپتامبر آغاز خواهد شد. این دستگاه با قیمت 22900 روپیه در گزینه‌های رنگی فندقی، مشکی، سبز و صورتی در هند به فروش می‌رسد.

قیمت این دستگاه در بازارهای ایالات متحده برابر 229 دلار خواهد بود؛ یعنی نسبت به مدل قبلی 20 دلار افزایش قیمت خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پیکسل بادز پرو 2 گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر