coinex
otetmarket
propification.com

نسخه گلوبال شیائومی میکس فلیپ به زودی روانه بازار می‌شود [+ مشخصات و رنگبندی]

نسخه گلوبال شیائومی میکس فلیپ در راه است. این گوشی ماه گذشته در کنار شیائومی میکس فولد 4 در بازار چین عرضه شد و هم اکنون در راه بازارهای جهانی است.

ماه گذشته، شیائومی از گوشی‌های تاشو جدید خود یعنی شیائومی میکس فولد 4 و شیائومی میکس فلیپ در چین رونمایی کرد. شیائومی میکس فلیپ در واقع اولین گوشی تاشو عمودی این شرکت است.

گزارش‌هایی وجود دارد که ادعا می‌کند شیائومی Mix Fold 4 ممکن است که در انحصار بازار چین باقی بماند، اما شیائومی Mix Flip برخلاف آن شاهد عرضه جهانی خواهد بود. حال، پیش از عرضه جهانی، افشاگری به نام Sudhanshu Ambhore، صفحه پشتیبانی نسخه جهانی شیائومی میکس فلیپ را شناسایی کرده و برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات نسخه گلوبال شیائومی میکس فلیپ

صفحه پشتیبانی Xiaomi Mix Flip نشان می‌دهد که نسخه جهانی این گوشی در دو پیکربندی با رم 12 گیگابایتی و 16 گیگابایتی LPDDR5x در دسترس خواهد بود. گزینه‌های ذخیره‌سازی این گوشی نیز شامل 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت (از نوع UFS 4.0) خواهد بود. جالب است بدانید که هر سه مدل از گزینه رم مجازی 8 گیگابایتی، 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی پشتیبانی خواهند کرد.

نسخه گلوبال شیائومی میکس فلیپ

در این صفحه به رنگبندی شیائومی میکس فلیپ نیز اشاره شده و بر این مبنا این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش به بازار عرضه خواهد شد. نسخه جهانی شیائومی Mix Flip دارای شیشه Panda-X است و همچنین یک نسخه ویژه Nylon Fiber (توسعه یافته توسط شیائومی) با بستر فایبرگلاس و لایه بیرونی نایلونی وجود خواهد داشت.

ظاهر شدن این اطلاعات در فضای مجازی از نزدیک بودن زمان عرضه شیائومی میکس فلیپ خبر می‌دهد. به احتمال زیاد این دستگاه یا در ماه جاری یا در ماه سپتامبر به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

مشخصات شیائومی میکس فلیپ

شیائومی میکس فلیپ دارای یک صفحه نمایش 6.86 اینچی LTPO AMOLED تاشو با وضوح 1224 در 2912 پیکسل است. این گوشی از یک صفحه نمایش خارجی 4 اینچی AMOLED با رزولوشن 1392 در 1208 پیکسل نیز برخوردار است. شایان ذکر است که هر دو صفحه نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، این دستگاه به قاب آلومینیومی و لولای استیل مجهز شده که ضد زنگ هستند.

در جلو، یک دوربین 32 مگاپیکسلی OmniVision برای ثبت تصاویر سلفی وجود دارد و تنظیمات دوربین دوگانه پشتی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OVX8000 لایکا و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی OmniVision OV60A با زوم اپتیکال 2 برابر می‌شود.

این گوشی با رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند و در بخش سخت افزار از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بهره می‌گیرد. منبع تغذیه یک باتری 4780 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است و برای امنیت نیز یک اسکنر اثر انگشت در لبه کناری تعبیه شده است. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت نسخه جهانی در دست نیست اما این گوشی در چین با قیمت اولیه 5999 یوان (معادل 836 دلار) به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه گلوبال شیائومی میکس فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر