coinex
otetmarket
propification.com

هوشمندسازی خدمات پست توسط شرکت های دانش بنیان

وزیر ارتباطات جدید از هوشمندسازی خدمات پست توسط شرکت های دانش بنیان خبر داد. ضمناً به گفته وی، افزایش حقوق کارمندان شرکت پست در دستور کار است.

ستار هاشمی، روز پنجشنبه، 2 شهریور 1403 رسماً به عنوان وزیر ارتباطات دولت پزشکیان منصوب و کلید دفتر ریاستش در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را از عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات دولت سیزدهم دریافت کند. وی در اولین سخنانش به موضوع ممنوعیت و رجیستری آیفون 14 و 15 پرداخت و گفت که با همکاری وزارت صمت این قانون را pدف خواهیم کرد.

در بخش دیگری از صحبت‌های هاشمی، وی صراحتاً به رفع فیلترینگ پرداخت و گفت که این قانون باید بازنگری شده و این میسر نخواهد شد مگر با اجماع‌سازی و توافق‌سازی همه جانبه. حال وزیر ارتباطات دولت چهاردهم در اولین شنبه کاری خود خبر از هوشمندسازی خدمات پست توسط شرکت های دانش بنیان داد و گفته است پاسخی درخور به مشکلات معیشتی کارمندان شرکت پست با افزایش حقوق آنان خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ستار هاشمی ؛ معرفی سوابق اجرایی و کارنامه وزیر ارتباطات جدید

هوشمندسازی خدمات پست توسط شرکت های دانش بنیان

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم ضمن اشاره به هوشمندسازی خدمات پست گفت: «باید تا آنجا که از نظر قانون اساسی امکان برونسپاری خدمات را داریم، از حداکثر ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی استفاده کنیم.»

هاشمی پیش‌تر در اعلام برنامه‌های خود گفته بود که به فکر توسعه شرکت ملی پست ایران به عنوان یک نهاد پیشران در کسب و کارهای اینترنتی و هوشمندسازی است. وی افزود:

«شرکت‌های دانش‌بنیان عملاً در قالب خرید سرویس به مجموعه شرکت ملی پست خدمت می‌دهند که این خبر بسیار خوبی است و باید این فضا را تسهیل کنیم.»

هوشمندسازی خدمات پست توسط شرکت های دانش بنیان

هاشمی در ادامه گفت: «تا جایی که از نظر قانون اساسی امکان برون‌سپاری خدمت داریم، از حداکثر ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌خصوصی استفاده کنیم تا بتوانیم کیفیت را ارتقا و هزینه‌ها را کاهش دهیم تا بتوانیم به بخش‌های معیشتی شرکت ملی پست کمک کنیم.»

وزیر ارتباطات جدید اضافه کرد:

«مهمترین چالش همکاران شرکت ملی پست، بیشتر مباحث درآمدی و معیشتی است که افزایش حقوق داریم اما امیدواریم که این موضوع را متناسب‌سازی کنیم و با شرایط تورم کمکی به همکاران صادق و زحمتکش پستی کنیم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص هوشمندسازی خدمات پستی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر