coinex
otetmarket
propification.com

 تکنو از فانتوم آلتیمیت 2 رونمایی می‌کند؛ گوشی سه تاشو با امکانات خارق‌العاده

تکنو با دنیای گوشی‌های تاشو غریبه نیست بنابراین از اینکه هرازگاهی آزمایشات تحقیق و توسعه خود را به نمایش بگذارد، ترسی ندارد. این برند سال پیش از کانسپت رول شونده فانتوم آلتیمیت خود رونمایی کرد. خبر خوب اینکه فانتوم آلتیمیت 2 در راه است.

اگر با این طراحی آشنایی ندارید باید بگوییم که فانتوم آلتیمیت 2 در واقع یک دستگاه مفهومی سه تایی است که صفحه نمایش آن تا 10 اینچ به صورت مورب باز می‌شود. تاشوهای افقی که فعلا در سطح بازار موجود است، مرز بین گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های کوچک را از میان برمی‌دارند اما فانتوم آلتیمیت 2 آمده تا رقیبی برای تبلت‌هایی با اندازه کامل باشد.

فانتوم آلتیمیت 2 می‌تواند اندازه صفحه‌نمایش 6.48 اینچی در صورت تا شدن تا صفحه 10 اینچی LTPO OLED با وضوح 1620 در 2880 پیکسل و نسبت تصویر 4:3 را ارائه دهد.


بیشتر بخوانید:


ساختار فانتوم آلتیمیت 2

این تولید کننده ادعا کرد که فانتوم آلتیمیت 2 اولین تاشو با فناوری TDDI است که درایور نمایشگر و حسگر لمسی را روی یک تراشه واحد قرار می‌دهد. علاوه بر این محصول جدید، از شناور شدن صفحه‌نمایش پشتیبانی کرده و به‌طور چشمگیری نازک است و به لطف مکانیزم لولای دوتایی که خود توسعه داده، این گوشی تنها 11 میلی‌متر ضخامت دارد.

ساختار فانتوم آلتیمیت 2

تکنو مکانیسم مفصل لولا را برای 300000 بار آزمایش کرد. این برند همچنین نازک‌ترین پوشش باتری را در هر گوشی هوشمندی با اندازه فقط 0.25 میلی متر ساخته است.

لولاهای دوگانه به کاهش چین و چروک صفحه در وسط نمایشگر کمک می‌کند. تکنو چندین مورد استفاده منحصر به فرد را برای فانتوم آلتیمیت 2 خود در نظر گرفته است، یکی از آنها مدل لپ تاپ با نیمه پایین تا شده با صفحه کلید برای یادداشت برداری.

در این مدل حالت چادری، (منظور چادر کمپ است) دو قسمت مساوی از صفحه نمایش را در طرف مقابل قرار می‌دهد تا مکالمات رو در رو با دو صفحه بدون درز با ترجمه زنده انجام شود. صفحه نمایش بزرگ 10 اینچی در فانتوم آلتیمیت 2 همچنین از حالت چند پنجره‌ای پشتیبانی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد سه یا چند برنامه را همزمان اجرا کنید.

 تکنو از فانتوم آلتیمیت 2 رونمایی می‌کند

تکنو هنوز بازه زمانی مشخصی را برای دستگاه سه صفحه‌ای خود ارائه نکرده اما احتمالا این محصول می‌تواند بازار تاشوهارا متحول کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره فانتوم آلتیمیت 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر