;
coinex

دستیار هوش مصنوعی تکنو با نام Ella در رویداد MWC 2024 معرفی شد

دستیار هوش مصنوعی تکنو با قابلیت‌های کاربردی و مفید در رویداد MWC 2024 معرفی شد. این دستیار مجازی اختصاصی تکنو Ella نام دارد.

همه ما با سیری، الکسا و دستیار گوگل آشنا هستیم، اما آیا می‌دانستید که تکنو هم به بخش دستیارهای مبتنی بر هوش مصنوعی با دستیار Ella ورود داشته است؟ دستیار اختصاصی تکنو با اینکه نوپا و تازه نفس است، اما از قابلیت‌های مختلفی برخوردار است. از کارهای ساده‌ای مانند تنظیم آلارم یا پخش موسیقی گرفته تا وظایف پیچیده مبتنی بر هوش مصنوعی برای تولید محتوا.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت‌های دستیار هوش مصنوعی تکنو

هدف شرکت تکنو از توسعه Ella قرار دادن یک دستیار شخصی همه جانبه در دسترس کاربران است. اگرچه برخی از این ویژگی‌ها شبیه سایر هوش مصنوعی‌های محبوب موجود در بازار هستند، اما راه‌حل ساده‌ای برای مشکلات رایج کاربران با گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند. به طور کلی از مهم‌ترین قابلیت‌های دستیار مجازی Ella تکنو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستیار هوش مصنوعی تکنو
Tecno AI
  • تولید تصویر: اگر برای تجسم ایده‌ها در ذهن خود با مشکل مواجه هستید، الا با تبدیل کلمات به تصویر به کمک شما می‌آید. این یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد (چیزی شبیه هوش مصنوعی Dall-E از شرکت OpenAI) است که می‌تواند در سرعت بخشیدن به پروژه‌های شما نقش اساسی داشته باشد.
  • ترجمه: مواجه با زبان‌های خارجی و ناآشنا با هوش مصنوعی الا تکنو دیگر استرس‌زا نخواهد بود. Tecno می‌گوید که این دستیار با ترجمه تماس‌ها، ترجمه محتواهای رسانه‌های اجتماعی و حتی ایجاد زیرنویس برای ویدیوها، موانع بر سر راه برای فهم زبان‌های خارجه را از بین می‌برد.
  • یشرفت‌های اختصاصی: تکنو از اهمیت اصل تنوع و تفاوت به خوبی آگاهی است و به همین دلیل هوش مصنوعی تولید تصویر و بهبود عکس را برای پاسخگویی به مناطق مختلف تطبیق داده تا همه بتوانند بهترین نتایج را از آن دریافت کنند.
  • ویرایش تصاویر: با هوش مصنوعی Tecno می‌توانید به راحتی افراد غریبه را از تصاویر خود حذف کنید و یا برچسب‌ها و برش‌های شخصی و اختصاصی ایجاد کنید. این ویژگی یادآور Magic Eraser گوگل است که در گوشی‌های پیکسل وجود دارد.
  • جستجو در تصاویر گالری: هوش مصنوعی Tecno به شما این اجازه را می‌دهد تا تصویر مورد نظر خود را با یک سرچ ساده پیدا کرده و در زمان خود صرفه‌جویی کنید. این ویژگی نیز تا حد زیادی مشابه Google Photos است.

تکنو تاریخ مشخصی را برای انتشار این ابزار اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود که مجموع این ویژگی‌ها در اوایل تابستان سال جاری وارد گوشی‌های تکنو شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دستیار هوش مصنوعی تکنو (Ella) چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر