;
coinex

سیستم تصویربرداری PolarAce تکنو در رویداد MWC 2024 معرفی خواهد شد

سیستم تصویربرداری PolarAce تکنو به زودی در کنگره جهانی موبایل 2024 (MWC) که در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

در اوایل این ماه، Tecno اعلام کرد که در نمایشگاه MWC 2024 در بارسلون اسپانیا حضور خواهد داشت و از یک گوشی هوشمند جدید از سری Pova، یک سگ ربات، یک لپ‌تاپ پرچمدار و یک ست بازی AR رونمایی خواهد کرد.

اکنون این برند مدعی شده که در کنار تمام این محصولات، از سیستم تصویربرداری جدید خود مبتنی بر هوش مصنوعی با نام Tecno PolarAce در MWC هفته آینده رونمایی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سیستم تصویربرداری PolarAce تکنو

شرکت Tecno می‌گوید که علیرغم پیشرفت‌های بسیار در سیستم‌های تصویربرداری موبایل‌ها، پردازنده های موجود از قدرت محاسباتی لازم برای ارائه تصاویر و ویدیوهای استثنایی برخوردار نیستند و راه‌حل‌های فعلی نیز بر روی تولید فیلم‌های روان و با کیفیت در شب متمرکز شده‌اند.

سیستم تصویربرداری PolarAce تکنو

این شرکت معتقد است که فناوری‌های موجود، قابلیت full-scene HDR محدودی دارند. بنابراین، تمام این مشکلات باعث شده‌اند که تکنو خود وارد عمل شده و با سیستم تصویربرداری پولارایس به رفع این مشکلات بپردازد.

در واقع PolarAce اولین سیستم تصویربرداری تکنو است که به یک تراشه تصویربرداری مستقل مجهز شده و از هوش مصنوعی برای تحول صنعت فیلمبرداری استفاده می‌کند. این سیستم برای اولین بار در سری Camon 30 تکنو به کار گرفته خواهد شد تا اوج کیفیت در تصویربرداری و فیلم‌برداری با موبایل را برای کاربران سراسر جهان به ارمغان بیاورد. سیستم تصویربرداری Tecno PolarAce در تاریخ 27 فوریه 2024 ساعت 14 رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سیستم تصویربرداری PolarAce تکنو چیست؟ آیا این سیستم به اندازه‌ای که تکنو تبلیغ می‌کند با کیفیت و خوب خواهد بود؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر