coinex
otetmarket
propification.com

تراشه اسنپدراگون 6 نسل 3 کوالکام معرفی شد؛ یک نسخه ضعیف شده از اسنپدراگون 7s نسل 2!

تراشه اسنپدراگون 6 نسل 3 کوالکام معرفی شد. در واقع می‌توان گفت که این تراشه همان اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام اما کمی ضعیف‌تر است.

شرکت کوالکام امروز در سکوت خبری از چیپست جدید خود با نام Snapdragon 6 Gen 3 رونمایی کرد. این پردازنده با کد SM6475-AB شناخته می‌شود و در ساخت گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه و ابتدایی به کار گرفته خواهد شد. به طور کلی، به نظر می‌رسد که این تراشه یک نسخه ضعیف شده از اسنپدراگون 7s نسل 2 است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات تراشه اسنپدراگون 6 نسل 3 کوالکام

چیپست اسنپدراگون 6 نسل 3 کوالکام یک محصول مهم و با ارزش در صنعت موبایل محسوب می‌شود. با استفاده از این چیپست، برندهایی که گوشی‌های هوشمند تولید می‌کنند، می‌توانند دستگاه‌هایی با عملکرد بالا و قابل قبول و در عین حال با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ و مناسب به کاربران ارائه دهند.

تراشه اسنپدراگون 6 نسل 3 کوالکام

اسنپدراگون 6 نسل 3 دارای 4 هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. این تراشه با پردازنده گرافیکی Adreno 710 جفت می‌شود و از رم LPDDR4x و LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 پشتیبانی می‌کند.

اگر به یاد داشته باشید، تراشه Snapdragon 7s Gen 2 نیز دارای 4 هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.95 گیگاهرتز بود و از پردازنده گرافیکی Adreno 710 برای بخش GPU استفاده می‌کرد. بنابراین می‌توان گفت که این دو تراشه کوالکام از بسیاری جهات مشابه یکدیگر هستند.

با این حال، یک‌سری تفاوت‌هایی هم وجود دارد؛ برای مثال، اسنپدراگون 7s نسل 2 از نرخ نوسازی 144 هرتزی و وضوح FHD پلاس پشتیبانی می‌کند، در حالی که اسنپدراگون 6 نسل 3 چنین قابلیت‌هایی ندارد. اما به غیر از این، هیچ تفاوت محسوسی بین این دو تراشه احساس نمی‌شود و عملا می‌توان گفت که کوالکام همان تراشه قدیمی را با نام جدید بار دیگر معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تراشه اسنپدراگون 6 نسل 3 کوالکام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر