coinex
otetmarket
propification.com

ساعت امیزفیت تی رکس 3 معرفی شد؛ ساعتی برای ماجراجویی در طبیعت

امیزفیت با آخرین نسخه از ساعت هوشمند T-Rex با تمرکز بر فعالیت‌های ورزشی و ماجراجویی به میدان بازگشت. ساعت امیزفیت تی رکس 3 مثل ساعت‌های قبلی این برند، از مقاومت بالای استانداردهای نظامی برخوردار شده و از چند جهت دیگر نیز آپگرید شده است.

به گزارش gizmochina، ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 3 به قاب دایره‌ای که معمولا در ساعت‌های این برند می‌بینیم، مجهز نیست و به جای آن، از قاب هشت‌ضلعی برخوردار شده که آن را از مدل‌های دیگر امیزفیت متمایز می‌کند. البته، زیبایی صنعتی آن با بافت خاص روی دکمه‌ها و استفاده‌ی جزئی از رنگ قرمز به‌خوبی حفظ شده است. با ما همراه شوید تا با جزئیات بیشتری به مشخصات و ویژگی های ساعت امیزفیت تی رکس 3 بپردازیم.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ساعت امیزفیت تی رکس 3

اندازه نمایشگر این ساعت به 1.5 اینچ ارتقا یافته و روشنایی آن به 2000 نیت می‌رسد. این اندازه و روشنایی نمایشگر برای افرادی که به ماجراجویی در طبیعت علاقه دارند و احتمالا ساعت‌های زیادی را در بیرون از خانه و زیر نور آفتاب هستند، بسیار مناسب خواهد بود. از دیگر ویژگی های ساعت امیزفیت تی رکس 3 باید به لایه محافظ گوریلا گلس روی نمایشگر و قابلیت تشخیص دستکش روی انگشتان کاربران اشاره کرد. بنابراین، اگر در روزهای برفی زمستان از دستکش استفاده می‌کنید، باز هم می‌توانید به‌راحتی با ساعت کار کنید.

مشخصات ساعت امیزفیت تی رکس 3
مشخصات ساعت امیزفیت تی رکس 3

بند ساعت امیزفیت تی رکس 3 مثل مدل‌های قبلی، 22 میلی‌متر است؛ اما جنس آن تغییر کرده و این‌بار از سیلیکون مایع استفاده‌ شده که هم بهداشتی‌تر است و هم احساس راحت‌تری دارد.

در این ساعت جدید امیزفیت از پردازنده جدید ZPS3044 و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده شده. در بخش نرم‌افزار نیز از رابط کاربری Zepp OS 4، دستیار هوش مصنوعی GPT-4o و اپلیکیشن داخلی برای کنترل سیستم صوتی Sonos برخوردار شده است.

ساعت T-Rex 3 با تمرکز بر قابلیت‌های تناسب اندام طراحی شده و از 170 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. همچنین مقاومت ضد آب آن 10 ATM است؛ بنابراین تا عمق 45 متری آب هیچ آسیبی نمی‌بیند. از دیگر ویژگی‌های سلامتی این ساعت باید به سنسور ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس و نظارت بر خواب اشاره کرد.

کاربردی‌ترین ویژگی ساعت امیزفیت تی رکس 3، باتری آن است که 1.4 برابر بزرگتر از تی رکس 2 شده و حالا به 700 میلی‌آمپر ساعت رسیده است. این یعنی ماندگاری شارژ در حالت استفاده معمولی به 27 روز و در حالت پایه‌ به حدود 81 روز می‌رسد. وقتی GPS روشن باشد، می‌تواند 42 ساعت در مود دقت بالا، 114 ساعت در حالت صرفه‌جویی باتری و 180 ساعت در حالت صرفه‌جویی شدید باتری روشن بماند. در مجموع، امیزفیت مدعی شده که عمر باتری در حالت استفاده‌ی سنگین به 13 روز می‌رسد. در اینجا باید اشاره کنیم که 3 ساعت طول می‌کشد تا ساعت به‌طور کامل شارژ شود.

قیمت ساعت تی رکس 3 در بازار اروپا 299 یورو و در آمریکا 299 دلار است. این ساعت در رنگ های Onyx و Lava عرضه شده و همراه با بندهایی در همان رنگ‌ها به بازار می‌آید.

نظر شما درباره مشخصات ساعت امیزفیت تی رکس 3 چیست؟ آیا تا به حال از ساعت‌های برند امیزفیت استفاده کرده‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر