coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گزارش جدید درباره قیمت گلکسی S24 FE ؛ حدود 50 یورو کمتر از ادعای قبلی

در چند روز گذشته اطلاعاتی درباره قیمت گلکسی S24 FE منتشر شد که کمی طرفداران را نا امید کرد. اما امروز، گزارش دیگری از یک منبع جدید منتشر شده که اطلاعات قبلی را زیر سوال می‌برد.

پیش از این گفته شده بود که گلکسی اس 24 اف ای در نسخه پایه با رم 8 و حافظه 128 گیگابایت، 100 یورو گرانتر از نسل قبلی خود، یعنی گلکسی S23 FE خواهد بود. در این صورت، قیمت نهایی این رده‌‌بالای سامسونگ به 799 یورو می‌رسید.

راهنمای خرید تکراتو

اما sammobile گزارش کرده که یک منبع جدید، مدعی شده که اوضاع آنقدر که ما فکر می‌کردیم بد نیست.

جزئیات تازه از قیمت گلکسی S24 FE

گزارش‌های جدید مدعی هستند که این گوشی هوشمند در نسخه پایه با رم 8 و حافظه 128 گیگابایت با قیمت حدود 749 یورو به فروش می‌رسد. MysteryLupin با انتشار پشتی در X (توییتر سابق) این ادعا را مطرح کرده و همچنین مدعی شده که قیمت نسخه رم 8 و حافظه 256 گیگابایت آن حدود 809 یورو خواهد بود. این افشاگر تصاویری از رندهای گلکسی S24 FE را نیز منتشر کرده که رنگ بندی این گوشی را نشان می‌دهند.

رندرهای گلکسی S24 FE

اینطور که از شواهد پیداست، رنگ بندی گلکسی S24 FE شامل تنوع رنگی گرافیت، زرد،‌ سبز نعنایی و آبی خواهد بود. این رندرها همچنین از شباهت طراحی گلکسی S24 FE به نسل قبلی خبر می‌دهند.

در حال حاضر، قیمت گلکسی اس 24 پلاس در بازارهای جهانی حدود 800 یورو است. به این ترتیب، اگر سامسونگ تصمیم بگیرد S24 FE را با قیمت 749 یورو عرضه کند، اختلاف قیمت این دو اسمارت‌فون بسیار کم خواهد بود. گوشی اس 24 پلاس ویژگی‌های بهتری را ارائه می‌کند و در این صورت،‌ مردم ترجیح می‌دهند نسخه‌ی پلاس از سری پرچمدار را خریداری کنند. به نظرم بهتر است سامسونگ درباره قیمت گلکسی S24 FE تجدید نظر کند. نظر شما چیست؟ شما کدام مدل را ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر