coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رندرهای ساعت هواوی واچ جی تی 5 منتشر شد [+ مشخصات]

تنها چند روز پس از معرفی گوشی تاشو هواوی میت ایکس تی با طراحی سه لایه، رندرهای ساعت هواوی واچ جی تی 5 منتشر شده است.

هواوی تنها چند روز تا معرفی سری جدید ساعت‌های هوشمند خود یعنی Watch GT 5 در 19 سپتامبر 2024 فاصله دارد. این غول فناوری چینی، اندکی پس از عرضه گوشی تاشو سه لایه‌ای هواوی Mate XT از این گجت پوشیدنی هوشمند رونمایی خواهد کرد.

راهنمای خرید تکراتو

حال، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، رندرها و برخی از مشخصات کلیدی ساعت Huawei Watch GT 5 از طریق افشاگری به نام SpillSomeBeans به بیرون درز پیدا کرده است. این تصاویر نشان می‌دهند که هواوی Watch GT 5 در دو اندازه 41 و 46 میلی‌متری و با طراحی تکراری از سال گذشته وارد بازار خواهد شد.

رندرهای ساعت هواوی واچ جی تی 5

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، هر دو مدل هواوی واچ GT 5 دارای یک تاج چرخان و یک دکمه ثانویه با قابلیت برنامه‌ریزی و سفارشی‌سازی هستند. به نظر می‌رسد که نسخه 41 میلی‌متری این ساعت در دو رنگ آبی و طلایی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت، در حالی که نسخه 46 میلی‌متری فقط در رنگ مشکی در دسترس خواهد بود.

همچنین این نشت نشان می‌دهد که ساعت‌ هوشمند جدید هواوی دارای قاب فلزی، بدنه فولادی ضد زنگ و استاندارد ضد آب 5 ATM خواهد بود. از سوی دیگر، نسخه 41 میلی‌متری دارای یک صفحه نمایش 1.32 اینچی AMOLED و مدل 46 میلی‌متری دارای یک صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED خواهد بود. انتظار می‌رود که عمر باتری این دو مدل به ترتیب 7 و 14 روز طول بکشد.

ساعت‌های جدید احتمالا از سیستم نظارت بر سلامت TruSense هوآوی که ماه گذشته در چین رونمایی شد، برخوردار خواهند بود. این سیستم بررسی سلامت را سریع‌تر و دقیق‌تر انجام می‌دهد و امکان نظارت دقیق بر معیارهای کلیدی مانند ضربان قلب، SpO2 (اکسیژن خون) و دمای بدن را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، هواوی یک ویژگی جدید به نام Health Glance را برای این ساعت‌ها در نظر گرفته که ارزیابی‌های سلامت را سریع‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند به کمک این ویژگی بر روی بیش از 10 شاخص عمده از جمله ECG، سفتی شریان، سطح استرس و خطرات قلبی عروقی، در عرض 60 ثانیه، نظارت داشته باشند.

برای ردیابی تناسب اندام، این ساعت هوشمند از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی خواهد کرد و همچنین از ناوبری داخلی مانند GPS و GNSS برخوردار خواهد بود.

متاسفانه درباره قیمت هواوی واچ جی تی 5 هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما شایعه شده است که قیمت آن از 250 یورو (معادل 277 دلار) شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای ساعت هواوی واچ جی تی 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر