coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گزارش: قیمت پلی استیشن 5 پرو در بازار ایران چقدر خواهد بود؟

شرکت سونی رسما از پلی استیشن 5 پرو رونمایی کرد. این خبر برای علاقه‌مندان بسیار هیجان‌انگیز است اما موضوع مهم‌تر این است که قیمت پلی استیشن 5 پرو در بازار ایران چقدر خواهد بود؟

خبر معرفی پلی استیشن 5 پرو مخصوصا در میان گیمرها سروصدای زیادی به‌پا کرده است. به نظر می‌رسد کنسول جدید سونی بتواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. به گزارش تجارت نیوز، کنسول میان‌نسلی جدید با وعده تجربه بازی‌های ویدیویی بهتر، از 17 آبان 1403، با قیمت پایه 700 دلار وارد بازار می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

پیش‌بینی می‌شود که قیمت پلی استیشن 5 پرو در بازار ایران به 70 میلیون تومان برسد؛ البته پس از مدتی و در صورت ثابت ماندن نرخ ارز، قیمت آن ممکن است به 55 میلیون تا 65 میلیون تومان هم برسد.

همانطور که مشخص است نوسانات ارزی به خودی خود در افزایش قیمت پلی استیشن 5 پرو تاثیر دارند، اما یکی دیگر از عوامل مهم، میزان عرضه این محصول در بازار است. قطعا در ابتدا تعداد کمی از این کنسول بازی وارد کشور می‌شود که همین موضوع باعث افزایش تقاضا و در نهایت منجر به افزایش قیمت خواهد شد.

قیمت پلی استیشن 5 پرو در بازار ایران
قیمت پلی استیشن 5 پرو در بازار ایران

قطعا مانند هر محصول دیگری، نسل جدید کنسول بازی سونی ویژگی‌های جذابی را با خود به همراه می‌آورد اما موضوع قابل توجه این است که قابلیت‌های جدید ارزش هزینه کردن دارند یا نه.

قیمت پلی استیشن 5 پرو چه تاثیری بر سایر محصولات دارد؟

در مقایسه با نسل قبلی، پلی استیشن 5 پرو، تراشه گرافیکی قوی‌تر، پشتیبانی از رهگیری پرتو و ارتقا وضوح بازی‌ها به لطف هوش مصنوعی را با خود به همراه می‌آورد. سونی برای بهبود تجربه کاربر و وضوح بازی‌ها، حافظه دو ترابایتی، قابلیت Game Boost و همچنین قابلیت PSSR را به این محصول اضافه کرده است.

این محصول قطعا با ورودش بازار را متحول می‌کند. علاوه بر میزان تقاضا، پلی استیشن 5 پرو بر قیمت سایر محصولات موجود تاثیر می‌گذارد؛ زیرا بسیاری از علاقه‌مندان پس از مواجه شدن با قیمت بالا از خرید صرف نظر می‌کنند. همین موضوع باعث روی آوردن آنها به مدل‌های قدیمی‌تر و حتی دست دوم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر