;
coinex

بهترین بازی های اندروید 2024 ؛ معرفی جذاب‌ترین عناوین در سبک‌های مختلف

بهترین بازی های اندروید 2024 را نمی‌توان به‌راحتی پیدا کرد. اینطور نیست که وارد گوگل پلی استور شوید و در همان دقایق اول، بازی دلخواه خود را پیدا کنید؛ مخصوصا اگر سلیقه شما با پیشنهاد‌های پلی استور فرق داشته باشد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین گیم های اندرویدی در سبک‌های مختلف را به شما معرفی کنیم؛ از بازی‌های شبیه‌ساز زندگی مثل Potion Permit گرفته تا بازی‌های آرکید مثل Roto Force، هیچ کمبودی از نظر ژانر و تنوع بازی‌ها وجود ندارد.

در ادامه با ما همراه شوید تا برترین بازی های اندرویدی در ژانرهای اکشن، استراتژی، مسابقه‌ای، ماجراجویی و…. را به شما معرفی کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های اندروید 2024

در بازار بازی‌های اندرویدی عناوین جذابی پیدا می‌شوند که ارزش زمانی که برای آنها سپری می‌کنید را دارند. بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده بازی‌های خود را برای پلتفرم اندروید منتشر کرده‌اند و می‌توان گفت که برخی بازی‌های اندرویدی قابل مقایسه با بازی‌های AAA کنسول و کامپیوتری هستند.

اگر نمی‌دانید کدام بازی‌ها می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند، با ما همراه شوید تا بهترین بازی های آنلاین و آفلاین اندرویدی در سبک‌های مختلف را به شما معرفی کنیم. قبل از هر چیز به‌سراغ ژانر اکشن می‌رویم.

بهترین بازی های اکشن اندروید

Hitman: Blood Money

بهترین بازی های اندروید 2024
بهترین بازی های اندروید 2024

Feral Interactive مدتی‌ است که پورت‌های بازی‌های محبوب AAA را برای پلتفرم موبایل منتشر می‌کند؛ از X-Com گرفته تا Alien Isolation. بازی هیتمن: خوب بها هم یکی از همین عناوین است که در لیست بهترین بازی های اندروید 2024 ما قرار می‌گیرد.

Hitman: Blood Money به نسخه اصلی بازی وفادار مانده است و در عین حال، قابلیت‌های لازم برای سازگاری با پلتفرم موبایل را هم دارد. نسخه موبایلی بازی هیتمن روی نمایشگر لمسی یا با کنترلر به‌خوبی اجرا می‌شود و به شما اجاره می‌دهد که به‌صورت مخفیانه ماموریت‌های خود را پشت سر بگذارید، به سمت هدف خود پیش بروید و شخصیت‌ها را ترور کنید. اگر از طرفداران نسخه اصلی هیتمن هستید یا اینکه از عناوین اکشن لذت می‌برید، مطمئن باشید که هیتمن: خون بها از بهترین بازی های اکشن اندروید برای شما خواهد بود.

Roto Force

بهترین بازی های اندرویدی

اگر از پیکسل آرت لذت می‌برید، باید بگوییم که بازی Roto Force می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. این بازی گیم‌پلی چالش‌برانگیزی دارد که گیمر باید هر لحظه از آن را جدی بگیرد. همه‌چیز به چرخیدن در هر مرحله و شلیک کردن به اهداف خلاصه می‌شود. همچنین باید حواس‌تان باشد که زنده بمانید.

بازی Roto Force در نسخه پریمیوم هم موجود است؛ اما می‌توانید نسخه رایگان آن را هم بازی کنید و اگر تحت تاثیر جذابیت‌ها و سادگی بازی قرار گرفتید، تمام ویژگی‌های بازی را آنلاک کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS5

بهترین بازی های PS4

Fireball Wizard

بهترین بازی های اکشن اندروید

Fireball Wizard یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید 2024 است که پلتفرم اکشن ساده‌ای دارد. این بازی می‌تواند ساعت‌های طولانی شما را سرگرم کند و تقریبا روی هر گوشی هوشمندی اجرا می‌شود. بازی Fireball Wizard کوتاه است و از چهار جهان تشکیل شده که هر کدام 10 سطح دارند. ویژگی جالبی که Fireball Wizard را به یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید تبدیل کرده، گیم‌پلی‌های کوتاه است که برای موبایل عالی هستند. همچنین، چالش‌هایی هم در نظر گرفته شده که باید آنها را پشت سر بگذارید؛ مخصوصا اگر بخواهید همه رازها را برملا کنید. این دقیقا همان چیزی است که هسته اصلی سرگرمی بازی را تشکیل می‌دهد و تا چندین ساعت بدون خستگی شما را به خود مشغول می‌کند.

دویدن و شلیک کردن در این بازی به کارتان نمی‌آید. شما باید از قبل به حرکات خود فکر کنید و مطمئن شوید که با هر حرکت به هدف خود نزدیک می‌شوید. به این ترتیب، حس موفقیت را تجربه خواهید کرد.

Castlevania: Symphony of the Night

بهترین بازی های آنلاین اندروید

اصطلاح Metroidvania برای توصیف بازی Castlevania: Symphony of the Night ابداع شد. این یک بازی کلاسیک PS1 از کوتامی است که دنباله مستقیم Rondo of Blood به حساب می‌آید و هنوز هم به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های Castlevania شناخته می‌شود.

کونامی این بازی را در سال 2020 به پلتفرم موبایل آورد و از آن زمان شاهد شگفتی‌های بازی بودیم. Castlevania: SotN اجرای فوق‌العاده‌ای دارد و از کنترلر هم پشتیبانی می‌کند. درواقع برای برنده شدن در این بازی به کنترلر نیاز دارید تا بتوانید مراحل آن را پشت سر بگذارید. کونامی ترکیبی عالی را در این عنوان به نمایش گذاشته و یکی از بهترین بازی های اندرویدی را به بازار ارائه کرده است.

Dead Cells

بهترین بازی های اندرویدی

یکی از بهترین بازی های اندرویدی در ژانر اکشن ماجراجویی، بازی Dead Cells است. این بازی هیجان‌انگیز چالش‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد و مرگ در هر لحظه در کمین شماست. شما در جریان بازی به آرامی پیش می‌روید و سلاح‌های جدید را آنلاک می‌کنید. این بازی همچنین از کنترلر هم پشتیبانی می‌کند.

خبر خوب دیگر این است که Dead Cells قابلیت پشتیبانی از فریم‌ریت‌های بالا را دارد که پایدار هستند و تجربه گیمینگ روانی را ارائه می‌کنند. همچنین، زمانی که کمپین‌های اصلی را شکست دهید، مقداری DLCهای اضافی هم در دسترس قرار می‌گیرند که یعنی محتوای زیادی وجود دارد و اکثر بازیکن‌ها را تا 30 ساعت یا بیشتر درگیر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های جهان

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ

بهترین بازی های ماجراجویی اندروید

Super Meat Boy Forever

بهترین بازی های ماجراجویی اندروید

بازی Super Meat Boy Forever مثل بازی قبلی خود، بازی سخت و دشواری به حساب می‌آید و درواقع جذابیت بازی هم همینجاست که آن را در لیست بهترین بازی های اندروید 2024 قرار می‌دهد. شما در جریان بازی دوست دارید خودتان را به چالش بکشید تا از مراحل مختلف عبور کنید.

کنترل‌های بازی به‌شدت ساده هستند و در عین حال، سرعت پاسخ‌دهی خوبی دارند. در نتیجه، زمانی که باید به‌سرعت واکنش نشان دهید، شما را نا امید نمی‌کند. اگر به‌دنبال بهترین بازی های اندرویدی ماجراجویی اکشن هستید، Super Meat Boy Forever می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

Kentucky Route Zero

بهترین بازی های اندروید 2024

نتفلیکس گیمز گام‌های بلندی برداشته تا بازی‌های خارق‌العاده‌ای را به پلتفرم موبایل بیاورد و یکی از جدیدترین آنها، بازی Kentucky Route Zero است. این یک بازی ماجراجویی عالی است که تم‌های رئالیست جادویی دارد.

درون غارها، مسیرهای مخفی وجود دارند که شما می‌توانید در آنها کاوش کنید و با آدم‌های جدید آشنا شوید. Kentucky Route Zero یک بازی غیرمعمول است که ارزش تجربه کردن را دارد. خبر خوب این است که اگر نتفلیکس را سابسکرایب کنید، می‌توانید Kentucky Route Zero را به‌صورت رایگان بازی کنید.

Thimbleweed Park

بهترین بازی های اندرویدی

Thimbleweed Park یکی از بهترین بازی های اندروید 2024 در سبک اشاره و کلیک است. این بازی توسط همان افرادی توسعه یافته که بازی Monkey Island و Maniac Mansion را معرفی کرده‌اند. به همین دلیل می‌توانیم به بازی Thimbleweed Park هم اعتماد کنیم که به‌همان اندازه هیجان‌انگیز باشد. تم X-Files هم مزیت دیگری است که مهر تاییدی به جذابیت بازی می‌زند.

شما در این بازی نقش شخصیت‌های مشابه اسکالی و مولدر را بازی می‌کنید. درواقع باید در یک شهربازی محلی روی جسد‌ها تحقیق کنید. استوری و گیم‌پلی اشاره و کلیک این بازی فوق‌العاده است. شما باید معماهای مختلف را حل کنید تا به سرنخ‌های تازه برسید. اگر به‌دنبال بهترین گیم های ماجراجویی هستید که تجربه متفاوتی را برای شما داشته باشند، Thimbleweed Park را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های زامبی

بهترین بازی های فکری آیفون

Genshin Impact

بهترین بازی های آنلاین اندروید

یکی دیگر از بهترین بازی های آنلاین اندروید که در ژانر ماجراجویی ساخته شده، Genshin Impact است. ممکن برخی افراد به‌خاطر طراحی گاچا به این بازی علاقه‌ای نداشته باشند؛ اما در مجموع نمی‌توان از طراحی خوب و گیم‌پلی جذاب آن ایراد گرفت.

گرافیک‌ها در این بازی فوق‌العاده هستند و شخصیت‌پردازی‌ها عالی انجام شده است. چیزی که ممکن است آزاردهنده باشد، نوتیفیکیشن‌ها و پیشنهاد‌های خرید درون برنامه‌ای هستند. همچنین دیوارها و مسیرهای پوچ هم وجود دارد که اگر ندانسته به سمت آنها بروید، روند پیشرفت در بازی را کند می‌کنند.

Pokémon GO

بهترین بازی های اندرویدی

بازی پوکمون گو برای اولین بار در تابستان سال 2016 منتشر شد و بسیاری را شگفت‌زده کرد. شما در این بازی می‌توانید در شهر قدم بزنید و پوکمون‌ها را بگیرید. این بازی کمی باگ داشت و تقریبا مدت زیادی طول کشید تا Niantic با آپدیت‌های خود، باگ‌های بازی را برطرف کند. همین موضوع باعث شد تا علاقه طرفداران به این بازی کمتر شود. پوکمون گو در حال حاضر وضعیت پایداری دارد و بسیاری از گیمرها را در سراسر جهان به خود مشغول کرده است.

پوکمون گو معروف‌ترین بازی واقعیت افزوده است؛ درواقع هیچ‌کدام از بازی‌های دیگر نتوانستند به قابلیت AR بودن‌شان مشهور شوند. شکی نیست که پوکمون گو قدرت ماندگاری دارد؛ به همین دلیل است که با وجود مشکلات زیاد، این عنوان هنوز هم جزء محبوب‌ترین‌ها و بهترین بازی های آنلاین اندروید به حساب می‌آید. گیم‌پلی بازی را نمی‌توان جزء برترین‌ها دانست، با این‌حال منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده است.

بهترین بازی های اندرویدی سبک آرکید

TMNT: Shredder’s Revenge

بهترین بازی های اندرویدی سبک آرکید

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge یک بازی جدید است که در سبک کلاسیک ساخته شده و گرافیک پیکسلی جالبی دارد. جلوه‌های هنری این بازی بسیار شبیه به کارتون لاک‌پشت‌های نینجا در دهه 1980 هستند که حس نوستالژی جالبی را القا می‌کند. اما طراحی‌های هنری و تم‌های شیک کافی نیستند تا یک عنوان به بهترین بازی اندرویدی تبدیل شود. چون یک بازی باید گیم‌پلی جذابی هم داشته باشد.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge تمام مولفه‌های لازم را دارد و یکی از بهترین بازی های اندروید 2024 محسوب می‌شود. خبر خوب این است که بازی Shredder’s Revenge از کنترلر هم پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

بهترین بازی های زامبی PS4

Vampire Survivors

بهترین بازی های اندروید 2024

بازی Vampire Survivors پس از استیم دک، راه خود را به پلتفرم موبایل پیدا کرد و به یکی از بهترین‌ها تبدیل شد. این بازی رایگان است و برخی تبلیغات آپشنال هم دارد تا بتوانید پاداش بگیرید. نام این بازی «بقا» است و شما در این بازی فقط مسیرهای خود را تحت کنترل دارید؛ پس باید تمام تلاش‌تان را به کار بگیرید و تا حد امکان زنده بمانید.

شما به مرور زمان می‌توانید تجهیزات مختلف را آنلاک کنید و از آنها برای بقای بیشتر استفاده کنید. این بازی را نمی‌توان با گوشی‌های ضعیف بازی کرد و برای آن به گوشی گیمینگ مناسب نیاز دارید. Vampire Survivors یک بازی اعتیادآور است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

Kombinera

بهترین بازی های اندروید 2024

شاید باورش سخت باشد، اما آتاری با یک بازی جدید برگشته که گیم‌پلی قدیمی را با زیبایی‌های مدرن ترکیب کرده است. هدف بازی Kombinera این است: کاراکتر خود را طوری با توپ‌های رنگی ترکیب کنید که به موانع بازی نخورید.

در این بازی منتظر اتفاق عجیب و غریب نباشید؛ با این‌حال می‌توانید ساعت‌ها از آن لذت ببرید. اگر عاشق پازل و پلتفرمینگ هستید، Kombinera می‌توان یکی از بهترین بازی های آفلاین اندرویدی برای شما باشد.

Streets of Rage 4

بهترین بازی های اندروید 2024

مجموعه بازی‌های Streets of Rage به دهه 90 و کنسول سگا برمی‌گردد. Streets of Rage 4 بازگشتی به بازی اصلی است که تقریبا 30 سال بعد از بازی سوم منتشر شد. چند کاراکتر جدید به کاراکترهای قدیمی اضافه شده‌اند و شما می‌توانید از میان آنها، کاراکتر دلخواه خود را انتخاب کنید. بازی Streets of Rage 4 جلوه‌های هنری زیبایی دارد و موسیقی متن آن نیز جزء بهترین‌هاست.

نسخه موبایلی این عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید 2024 به حساب می‌آید و تمام فیچرهایی که از نسخه کنسول و پی سی انتظار دارید، در نسخه اندروید هم دیده می‌شود. Streets of Rage 4 از کنترلر پشتیبانی می‌کند و عملکرد آن بهینه‌سازی شده، طوری که فریم‌ریت 60 را حفظ می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

Minecraft

بهترین بازی های اندروید 2024

بازی ماینکرفت نیازی به معرفی ندارد و محتوای جهان باز این بازی برای همه آشناست. شما می‌توانید در حالت آزاد به ساختن بپردازید یا به مود بقا بروید و ساعت‌های طولانی سرگرم شوید. محتوای چند نفره بخش بزرگی از این عنوان را تشکیل می‌دهد.

شما می‌توانید ماینکرفت را با کنترلر هم بازی کنید. ماینکرفت یکی از بهترین گیم های اندرویدی است که صدها ساعت گیم‌پلی را ارائه می‌کند.

بهترین بازی های کارتی اندروید

Marvel Snap

بهترین بازی های کارتی اندروید

به جرئت می‌توان گفت که Marvel Snap یک موفقیت بزرگ بوده است. توسعه‌دهندگان این عنوان از بازی‌های کارتی قبلی درس گرفته‌اند و توانستند گیم‌پلی این بازی را بهبود ببخشند.

دورها در این بازی کوتاه هستند. به همین دلیل می‌توانید خیلی سریع یک یا دو مسابقه را پشت سر بگذارید و همچنین، به‌اندازه کافی کارت وجود دارد تا بتوانید چند نوع را امتحان کنید. Marvel Snap یکی از بهترین CCGها در اندروید است؛ چون قابلیت‌های سرگرم‌کننده زیادی دارد و چالش‌های جذابی را پیش روی بازیکن قرار می‌دهد.

Dicey Dungeons

بهترین بازی های اندروید 2024

تری کاوانا بیشتر به بازی Super Hexagon و VVVVVV شناخته می‌شود؛ اما بازی کارتی Dicey Dungeons را نباید فراموش کرد که یک رقیب جدی است.

گیم‌پلی جمع‌آوری کارت این بازی واقعا سرگرم‌کننده است و معمولا با Slay the Spire مقایسه می‌شود؛ چون این بازی هم با تمرکز بر سرگرمی ساخته شده، نه خالی کردن جیب بازیکن. این یعنی هر زمان که بخواهید می‌توانید آیتم‌های دلخواه را خریداری کنید، در غیر اینصورت نیازی به خرید نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

Slay the Spire

بهترین بازی های اندروید 2024

علاقه‌مندان به بازی‌های کارتی عاشق بازی Slay the Spire هستند. بی‌دلیل نیست که نام این عنوان در بسیاری از فهرست‌ها دیده می‌شود. برخلاف بسیاری از بازی‌های کارتی، بازی Slay the Spire یک تجربه انفرادی است و شما می‌توانید دسته کارت خود را بسازید و ماجراجویی‌های خود را تجربه کنید.

بسیاری از کاربران صدها ساعت به این بازی مشغول بوده‌اند و Slay the Spire را جزء بهترین بازی های اندرویدی 2024 می‌دانند. بنابراین، اگر از هدر دادن پول و وقت در بازی‌های کارتی بی‌محتوا خسته‌ شده‌اید، Slay the Spire را امتحان کنید.

GWENT: Rogue Mage

بهترین بازی های اندروید 2024

به نظر می‌رسد که CD Projekt RED با راه‌اندازی The Witcher 3 پا به عرصه بازی‌های کارتی گذاشته و همه‌ اینها به‌لطف یک بازی مینی به نام Gwent است. بسیاری از گیمرها از تجربه این بازی لذت بردند و به همین دلیل، CD Projekt RED تصمیم گرفت یک عنوان مستقل برای بازی رقابتی ایجاد کند. اما این کمپانی در نهایت بازی Thronebreaker: The Witcher Tales را تولید کرد که یک بازی مستقل انفرادی مبتنی بر Gwent است.

بازی Gwent: Rogue Mage یک عنوان جدید است که گیم‌پلی آشنای Gwent را ارائه می‌کند. یک نسخه پریمیوم از این بازی هم منتشر شده که 10 دلار است. در این نسخه خریدهای درون برنامه‌ای هم وجود دارد که لباس‌ها و چندین کارت از نسخه آنلاین Gwent را آنلاک می‌کند. در مجموع، بازی Gwent: Rogue Mage ارزش زمانی که برای آن می‌گذارید را دارد و تجربه متفاوتی را ارائه می‌کند.

بهترین بازی های معمایی اندرویدی

Shovel Knight Pocket Dungeon

بهترین بازی های معمایی اندرویدی

بازی Shovel Knight Pocket Dungeon یک عنوان عالی است که خیلی خوب روی پلتفرم اندروید اجرا می‌شود. در این بازی باید آیتم‌هایی سه‌تایی را پیدا کرده و تخته را خالی کنید.

هدف بازی ساده است؛ اما هر مرحله سخت‌تر می‌شود و چالش‌های بیشتری برای بازیکن دارد. در نظر داشته باشید که Shovel Knight Pocket Dungeon یکی از عناوین نتفلیکس گیمز است و برای آن به حساب کاربری نیاز دارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شهرسازی برای اندروید

بهترین بازی های شوتر موبایلی

Down in Bermuda

بهترین بازی های اندروید 2024

Down in Bermuda عنوان دیگری است که در لیست بهترین بازی های اندروید 2024 قرار می‌گیرد. این بازی با جلوه‌های هنری زیبا، معماهای جذاب و داستان مرموز خود توجه هر بازیکنی را به خود جلب می‌کند.

در این بازی با پازل‌های جالبی روبه‌رو می‌شوید که حل کردن آنها ذهن شما را به چالش می‌کشد. در این بازی هم مثل بازی‌های سبک فرار باید پازل‌ها را حل کنید تا بتوانید از جزیره برمودایی که در آن گیر افتاده‌اید، خلاص شوید. اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم‌کننده با پازل‌های جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم Down in Bermuda را از دست ندهید.

Railbound

بهترین بازی های اندروید 2024

خالق بازی Golf Peaks در سال 2022 یک عنوان جذاب دیگر به نام Railbound را معرفی کرد. این عنوان هم مثل بازی قبلی فوق‌العاده است و جلوه‌های هنری و از همه مهم‌تر، گیم‌پلی جذابی دارد.

هدف در بازی Railbound این است که مسیرها را بسازید تا به خانه برسید. در مراحل مختلف با چالش‌ها و آزمون‌هایی روبه‌رو می‌شوید که رسیدن به خانه را دشوارتر می‌کنند؛ اما همین ویژگی باعث شده که جذابیت بازی بیشتر شود. شما باید برای هرکدام از چالش‌ها یک راه‌حل پیدا کرده و برای به‌دست آوردن پاداش تلاش کنید.

Baba Is You

بهترین بازی های اندروید 2024

اگر به‌دنبال یک بازی چالشی هستید که شما را به فکر کردن وادار کند، Baba Is You برای شماست. این یک بازی مستقل عالی است که برای پی سی و کنسول منتشر شده و حالا در دسترس کاربران اندرویدی هم قرار دارد.

در این بازی معمایی باید خارج از چهارچوب فکر کنید. کلمات در Baba Is You نقش مهمی دارند و انتخاب هر کلمه، منجر به عملکرد جدیدی در کاراکتر شما می‌شود. تمام این موارد دست به دست هم می‌دهند تا بتوانید از آنها برای حل کردن پازل‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اکشن موبایلی

بهترین بازی های آنلاین آیفون

Bridge Constructor Portal

بهترین بازی های اندروید 2024

بازی Bridge Constructor Portal به‌خاطر تم جذاب پورتالش یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها محسوب می‌شود. شما در این بازی باید پل بسازید؛ اما باید مکانیک‌های پورتال را هم در نظر بگیرید تا سازه‌ی کارآمد و درستی داشته باشید.

Bridge Constructor Portal چالش‌های جذابی دارد و یکی از بهترین بازی‌های ساخت و ساز پل در پلی استور به شمار می‌رود.

بهترین بازی های مسابقه ای اندرویدی

Data Wing

بهترین بازی های مسابقه ای اندرویدی

بازی‌های رایگان معمولا شامل خرید‌های درون برنامه‌ای زیادی می‌شوند که بسیاری از گیمرها را کلافه می‌کنند. اما Data Wing یک بازی واقعا رایگان است که تبلیغات و خرید درون برنامه‌ای ندارد.

این بازی کاملا رایگان، واقعا جذاب است و تجربه‌ی آن می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. شما در این بازی روی نقشه‌های مینیمال و در عین حال چالش‌برانگیز با آهنگ‌های رویایی مسابقه می‌دهید. Data Wing از بهترین بازی های مسابقه ای اندرویدی است و اجرای روان و تجربه لذت‌بخشی دارد.

Wreckfest

بهترین بازی های ماشینی اندروید

Wreckfest یکی از نوآورانه‌ترین، چالش‌برانگیزترین، جالب‌ترین و بهترین بازی های ماشینی اندروید است که در سال‌های اخیر منتشر شده.

در نظر داشته باشید که این بازی را نمی‌توان با گوشی‌های ضعیف بازی کرد و برای اینکه گرافیک‌ها به‌زیبایی اجرا شوند، به گوشی گیمینگ خوب نیاز دارید. اگر گوشی رده‌ بالایی دارید و تا به حال بازی Wreckfest را تجربه نکرده‌اید، بهتر است هرچه سریع‌تر این بازی را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های پلی استیشن 2024

بهترین بازی های ایکس باکس 2024

GRID Autosport

بهترین بازی های ماشینی اندروید

GRID Autosport یکی دیگر از بهترین بازی های ماشینی اندروید است. این بازی که روی PC و کنسول پشتیبانی می‌شود، حالا به لطف Feral Interactive به پلتفرم موبایل هم راه پیدا کرده و مخاطبان بیشتری پیدا کرده است.

بازی GRID Autosport از کنترلر هم پشتیبانی می‌کند. محتوای زیادی برای این بازی طراحی شده و داستان اصلی آن برای اکثر گیمرها بیش از 33 ساعت طول می‌کشد. این بازی به‌صورت آنلاین در دست نیست و این احتمال وجود دارد که در آینده، نسخه آنلاین آن نیز منتشر شود.

یک نسخه‌ی رایگان از بازی GRID Autosport وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد سه دوره را بازی کنید. اگر از این بازی‌های رایگان لذت بردید،‌ می‌توانید نسخه پریمیوم را بخرید یا اینکه حالت‌های بیشتر در نسخه رایگان را فعال کنید. اگر می‌خواهید یکی از بهترین بازی های آفلاین اندرویدی را تجربه کنید که چیزی بین بازی‌های مسابقه‌ای آرکید و شبیه‌سازی باشد، GRID Autosport برای شما بهترین گزینه است.

Rush Rally Origins

بهترین بازی های ماشینی اندروید

Brownmonster Limited چند بازی موفق از سری Rush Rally داشته، اما Rush Rally Origins که جدیدترین عنوان از این سری است، یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید به حساب می‌آید.

Rush Rally Origins یک بازی مسابقه‌ای تمام عیار است؛ چیزی مثل Reckless Racing 3 که تجربه فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. همه‌چیز در این بازی با هیجان و چالش آغاز می‌شود، اما همانطور که مسابقه می‌دهید، آپگریدهایی دریافت می‌کنید که به شما کمک می‌کنند. با عبور از مراحل مختلف می‌توانید امتیازهای بیشتری دریافت کنید و در مسابقه‌های سخت‌تری حضور داشته باشید. این بازی فریم‌ریت 60 را پشتیبانی می‌کند که اگر یک گوشی گیمینگ رده بالا داشته باشید، فوق‌العاده خواهد بود.

بهترین بازی های اندرویدی سبک RPG

Potion Permit

بهترین بازی های اندرویدی سبک RPG

یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید 2024 که باید به آن اشاره کنیم، Potion Permit است که یک بازی شبیه‌ساز زندگی به حساب می‌آید.

هدف این بازی ساده است؛ شما باید معجون‌هایی برای کمک به مردم شهر بسازید که سالم بمانند. اما برای پیدا کردن مواد اولیه معجون‌ها باید در مناطق خطرناک کاوش کنید. حتی می‌توانید ازدواج کنید، کسب‌وکار خود را گسترش دهید و به بهبود وضعیت شهر کمک کنید. Potion Permit از بهترین بازی های اندروید شبیه‌ساز زندگی است که با طراحی پیکسلی زیبا به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایلی 2023

بهترین بازی های اندروید 2023

Chrono Trigger

بهترین بازی های اندرویدی سبک RPG

Chrono Trigger یک بازی کلاسیک JRPG است که بسیاری آن را بهترین بازی تمام دوران می‌دانند؛ چون داستان فوق‌العاده، گیم‌پلی نوبتی و هنر پیکسلی باورنکردنی دارد. کمپانی Square Enix چند سالی‌است که در عرضه بازی‌های خود موفق نبوده، اما آپدیت‌های مهمی را برای این بازی در نظر گرفته که از میان آنها می‌توان به پشتیبانی از قابلیت نمایشی تمام‌صفحه و سازگاری با گیم‌پد اشاره کرد.

بازی Chrono Trigger هرآنچه از یک عنوان محبوب انتظار دارید را به شما ارائه می‌کند و اگر هنوز این اثر کلاسیک را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست ندهید.

Sky: Children of the Light

بهترین بازی های اندرویدی سبک RPG

کمپانی Thatgamecompany به بازی‌هایی مثل Journey ،Flower و Flow مشهور است. این بازی‌ها تم‌های مشابه آرام و گیم‌پلی معمولی دارند. این کمپانی شانس خود را با انتشار یک بازی رایگان هم امتحان کرد و توانست به موفقیت برسد.

بازی Sky: Children of the Light شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود؛ اما این برنامه‌ها آزاردهنده نیستند. این عنوان جذاب کم‌وبیش شبیه به بازی Journey است که در آن از مناظر سه‌‌بعدی عبور می‌کنید تا آیتم‌های مختلف را پیدا کرده و داستان بازی را کشف کنید. Sky: Children of the Light که از بهترین بازی های آنلاین اندروید است، به شما اجازه می‌دهد با دوستان‌ خود به اکتشاف دنیای جذاب بازی بپردازید.

Star Wars: Knights of the Old Republic

بهترین بازی های اندرویدی سبک RPG

Star Wars: KOTOR یک بازی کلاسیک RPG از BioWare است که نسخه موبایلی آن توسط Aspyr Media در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این بازی RPG از بهترین بازی‌های سری جنگ ستارگان به حساب می‌آید.

گرافیک بازی کمی قدیمی است؛ اما داستان آن جذابیت زیادی دارد. یک کمپین 30 ساعته از این بازی وجود دارد؛ اما اگر بیشتر از این می‌خواهید، باید بگوییم که Aspyr Media دنباله‌ آن را هم منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های کامپیوتری 2023

بهترین بازی های شوتر کامپیوتر 2023

Titan Quest: Legendary Edition

بهترین بازی های اندرویدی سبک RPG

یکی دیگر از عناوینی که در لیست بهترین بازی های اندروید 2024 قرار می‌گیرد، Titan Quest: Legendary Edition است که نباید آن را با Titan Quest قدیمی اشتباه بگیرید. چون این نسخه شامل تمام DLCها در یک بسته می‌شود.

Titan Quest: Legendary Edition یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید سبک RPG است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. این نزدیک‌ترین تجربه به بازی Diablo است که در دنیای باستانی مصر، یونان، بابل و چین اتفاق می‌افتد.

این بازی از کنترلر هم پشتیبانی می‌کند. برای اکثر بازیکنان بیش از 50 ساعت طول می‌کشد تا بتوانند کمپین اولیه را پشت سر بگذارند و از آنجایی‌که تمام DLCها گنجانده شده، تجربه بازی می‌تواند بیش از 100 ساعت هم طول بکشد.

بهترین بازی های اندرویدی سبک شبیه‌ساز

Terra Nil

بهترین بازی های اندرویدی سبک شبیه‌ساز

Terra Nil از بهترین گیم های 2024 اندروید است که به‌لطف نتفلیکس گیمز به پلتفرم اندروید راه پیدا کرده. این بازی اصلا شبیه به سایر بازی‌های شهرسازی نیست؛ چون وظیفه شماست که یک زمین بایر را به یک اکوسیستم طبیعی و پر رونق تبدیل کنید. انجام این کار اصلا آسان نیست و باید آستین‌ها را بالا بزنید و با چالش‌های جدی روبه‌رو شوید.

در نظر داشته باشید که باید برای این بازی حساب کاربری نتفلیکس داشته باشید. اما اگر از قبل اشتراک سرویس فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی نتفلیکس را دارید، پس تجربه بازی Terra Nil را هم از دست ندهید.

Papers, Please

بهترین بازی های اندرویدی سبک شبیه‌ساز

یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید 2024 که در سبک معمایی اشاره و کلیک شبیه‌سازی ساخته شده، Papers, Please است. شما در این بازی نقش یک بازرس مهاجرتی را دارید که برای یک ایالت کمونیستی کار می‌کند. انتخاب با شماست که تصمیم بگیرید با ایالت کار کنید یا اینکه فقط به فکر جیب خودتان باشید. تم دارک این بازی از جمله ویژگی‌هایی است که جذابیت این بازی را بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آیفون 2023

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2023

Disgaea 1 Complete

بهترین بازی های اندروید 2024

اگر به بازی‌های نوبتی استراتژی RPG مثل Final Fantasy Tactics یا X-Coms علاقه دارید، احتمالا نام عناوین Disgaea را هم شنیده‌اید. این مجموعه بازی که توسط Nippon Ichi Software منتشر شده، داستانی شبیه به انیمه را روایت می‌کند و از لحاظ هنری هم به انیمه شباهت دارد. اولین بازی از این مجموعه به داستان جذابش شهرت دارد و جزء بهترین بازی های استراتژی اندروید به شمار می‌رود.

نسخه موبایلی این بازی یکی از برترین نسخه‌هاست؛ مخصوصا به‌لطف اضافه شدن مکانیک پخش خودکار که در هیچ نسخه دیگری پیدا نمی‌شود.

Mini Metro

بهترین بازی های اندروید 2024

Mini Metro درباره هدایت قطارهای مترو است و جزء بازی‌های شبیه‌ساز دسته‌بندی می‌شود. اما جنبه‌های معمایی هم در این بازی وجود دارند؛ چون باید مسیرهای درست را پیدا کنید تا قطارها از راه درست به مقصد برسند. طراحی مینیمال این بازی به جذابیت آن افزوده و باعث شده که به‌راحتی روی هر گوشی هوشمندی اجرا شود.

اگر می‌خواهید کمی وقت صرف کنید و یاد بگیرید که چطور با منابع محدود، قطارها را در مسیر درست هدایت کنید، باید بگوییم که هیچ بازی دیگری بهتر از Mini Metro وجود ندارد. در این بازی با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوید که واقعا شما را سرگرم می‌کنند.

This War of Mine

بهترین بازی های اندروید 2024

بازی‌های زیادی در سبک بقا ساخته می‌شوند، اما کمتر بازی را می‌توان پیدا کرد که مثل This War of Mine باشد. گرافیک دقیق و تم دارک این عنوان باعث شده که یکی از بهترین‌ها باشد.

داستان این بازی حول محور جنگ داخلی متمرکز شده است. کار شما این است که به جنگ بروید و منابع و بازمانده‌های جنگی را پیدا کنید. شما از این منابع برای ساختن کمپ خود استفاده خواهید کرد. ساخت‌وساز، داد و ستد و درمان بازماندگان به یک تعادل نیاز دارد؛ در غیر اینصورت شرایط پیچیده می‌شود. دقیقا اینجاست که جذابیت بازی برای شما بیشتر خواهد شد. شما باید کمپ خود را زنده نگه‌دارید و تلفات نداشته باشید.

This War of Mine یک بازی احساسی با تم بزرگسالان است؛ بنابراین ممکن است برای همه مناسب نباشد. با این‌حال، جزئیات جهان و گیم‌پلی بازی تجربه‌ای به‌یاد ماندنی را برای شما می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2024

بهترین گوشی ها برای Clash Royale

بهترین بازی های اندرویدی 2024 سبک ورزشی

Perfect Grind

بهترین بازی های ورزشی اندرویدی

Noodlecake به بازی‌های باکیفیتش مشهور است و چند بازی باکیفیت دارد؛ مثل Alto’s Adventure و  Lumino City. پس جای تعجبی نیست که یکی از جدیدترین بازی های اندرویدی این استودیو، یک بازی اسکیت‌بورد فوق‌العاده جذاب باشد که به‌سرعت طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

در بازی Perfect Grind قابلیت‌های سفارشی‌سازی زیادی وجود دارد که می‌توانید آنها را برای کاراکتر و اسکیت‌بورد خود آنلاک کنید. اگر به بازی های ورزشی علاقه دارید و دوست دارید در خیابان‌ها با اسکیت‌بورد مسابقه بدهید، Perfect Grind را از دست ندهید.

Grand Mountain Adventure

بهترین بازی های ورزشی اندرویدی

بازی‌های ورزشی زمستانی در گذشته خیلی محبوب بودند، اما در حال حاضر که محبوبیت این نوع بازی‌ها کمتر شده، بازی Grand Mountain Adventure همچنان به موفقیت خود ادامه می‌دهد و توجه بازیکنان را جلب می‌کند.

ویژگی متمایز این بازی از سایر عناوین ورزشی زمستانی این است که گرافیک آن کاملا با ژانر بازی تطابق دارد و جلوه‌های بصری برف بسیار جذاب هستند. اسکی و اسنوبورد جنبه‌های اصلی بازی هستند که هر دو فوق‌العاده طراحی شده‌اند.

در این بازی باید به وجود دوربین عادت کنید، چون دائما در مقابل کاراکتر بازی قرار دارد. اما در عرض چند دقیقه همه‌چیز تغییر می‌کند و شما به سمت شیب‌ها سرازیر می‌شوید. هفت کوه جهان باز در این بازی وجود دارد که باید در آنها کاوش کنید و ببینید که غول برفی پیدا می‌کنید یا نه. همچنین صدها چالش در نظر گرفته شده که می‌توانید در آنها شرکت کنید.

بهترین بازی های استراتژی اندروید

Worms W.M.D: Mobilize

بهترین بازی های استراتژی اندروید

اگر از طرفداران بازی‌های رزمی کلاسیک مثل Armageddon هستید، حتما از بازی Worms W.M.D: Mobilize لذت می‌برید. در این بازی به تمام سلاح‌های موردعلاقه‌تان دسترسی دارید. همچنین سلاح‌های جدیدی هم در نظر گرفته شده که می‌توانید آنها را امتحان کنید. تمام اینها در فرمول کلاسیک دوبعدی طراحی شده‌اند و شما می‌توانید به‌صورت آنلاین با دوستان‌ یا غریبه‌ها از این بازی لذت ببرید.

Worms W.M.D: Mobilize که از بهترین بازی های آنلاین اندروید است، از کنترلر پشتیبانی می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم این بازی را روی تبلت تجربه کنید و از گرافیک آن در صفحه نمایش بزرگتر لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی ها برای Garena Free Fire

بهترین گوشی ها برای Call of Duty Mobile

Into the Breach

بهترین بازی های استراتژی اندروید

Into the Breach علیرغم مستقل بودنش، یکی از بهترین بازی های استراتژی اندروید به حساب می‌آید و توانسته موفقیت چشم‌گیری کسب کند. این بازی به‌خاطر گرافیک پیکسلی ساده‌اش در لیست بازی‌های AAA قرار نمی‌گیرد. اما همین سادگی به مزیت اصلی آن تبدیل شده است.

در نظر داشته باشید که Into the Breach یکی از بازی‌های نتفلیکس گیمز است و باید برای آن حساب کاربری نتفلیکس را داشته باشد.

Bad North: Jotunn Edition

بهترین بازی های استراتژی اندروید

بازی های استراتژیک اندرویدی بسیار محبوب هستند، اما پیدا کردن بازی جذابی که ارزش وقت شما را داشته باشد، واقعا سخت است. Bad North: Jotunn Edition از بهترین بازی های استراتژی اندروید است که از کنسول و PC به این پلتفرم راه پیدا کرد.

در این بازی نمی‌توانید به‌راحتی از مراحل عبور کنید و به همین دلیل،‌ روند پیشرفت در بازی کمی کند است. هر کدام از مراحل متفاوت از دیگری هستند و به همین دلیل هم بازی برای شما خسته‌کننده و تکراری نمی‌شود.

Civilization VI

بهترین بازی های استراتژی اندروید

مجموعه‌ بازی‌های Civilization به‌عنوان بهترین بازی های استراتژیک 4X شناخته می‌شوند. به همین دلیل،‌ کمی تعجب‌برانگیز بود که نسخه VI به اندروید راه پیدا کند. با این‌حال، قطعا از این اتفاق خوشحال شدیم.

Civilization VI یک بازی تمام عیار است. در این بازی 60 دور نسخه نمایشی وجود دارد که اگر از آنها لذت بردید، می‌توانید نسخه کامل را از طریق خرید درون برنامه‌ای آنلاک کنید. همچنین می‌توانید تمام DLCهای موجود در کنسول‌ها و پی‌سی‌ها را خریداری کنید.

نسخه‌ی پایه بازی هم فوق‌العاده است که برای تجربه آن پیشنهاد می‌کنیم یک موبایل گیمینگ خوب داشته باشد. زیرا هرچه در لایه‌های بازی عمیق‌تر می‌شوید، به رم بیشتری نیاز دارید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید بهترین گوشی در هر بازه قیمتی

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

League of Legends: Wild Rift

بهترین بازی های استراتژی اندروید

عنوان دیگری که در لیست بهترین بازی های استراتژی اندروید قرار می‌گیرد، League of Legends: Wild Rift است. اگر به‌دنبال یک بازی آنلاین چند نفره جذاب هستید که بسیار رقابتی باشد، League of Legends: Wild Rift بهترین بازی آنلاین اندروید برای شما خواهد بود.

League of Legends: Wild Rift یک نسخه کوچک از بازی PC است که گیم‌پلی 5v5 را ارائه می‌کند. نحوه اجرا و کنترل این بازی فوق‌العاده است. از آنجاییکه League of Legends: Wild Rift یک عنوان سرویس زنده است، قهرمان‌های جدید دائما منتشر می‌شوند.

Among Us

بهترین بازی های استراتژی اندروید

ممکن است محبوبیت دیوا‌نه‌وار این بازی در حال کاهش باشد، اما Among Us هنوز هم جزء بهترین بازی های استراتژی اندروید به حساب می‌آید که جنبه‌های سرگرمی زیادی دارد. در میان ما یک بازی درباره فریب است و از 5 تا 10 بازیکن جمع می‌شوند تا کارهایی را در فضا انجام دهند. اما یک یا چند نفوذی در میان آنها وجود دارند. بازیکنان باید از نفوذی که سعی دارد همه را بکشد، جان سالم به در ببرند.

بهترین بازی های شوتر اندرویدی

Call of Duty: Mobile

بهترین بازی های شوتر اندرویدی

زمانی که نسخه موبایلی بازی کالاف دیوتی منتشر شد، بسیاری نسبت به آن تردید داشتند. اما بازیکان به‌سرعت متوجه شدند که Call of Duty: Mobile یکی از بهترین بازی های اندرویدی است.

در این بازی به سلاح‌های زیادی دسترسی دارید و سوژه‌های جذابی که باید آنها را دنبال کنید. این بازی از چند حالت مثل Death Match ،Battle Royale و بخش رقابتی پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های سفارشی‌سازی زیادی هم وجود دارند که جذابیت بازی را بیشتر می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 30 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 50 میلیون

Doom و Doom II

بهترین بازی های شوتر اندرویدی

بازی‌های Doom و Doom II پدربزرگ بازی‌های شوتر اول شخص هستند. ورود این بازی‌ها به پلتفرم اندروید در ابتدا با استقبال مواجه نشد، اما بعد از اینکه Bethesda چند مشکل را برطرف کرد، این بازی‌ها به‌سرعت جای خود را در لیست برترین گیم های اندرویدی پیدا کردند.

هر دو بازی از کنترلر پشتیبانی می‌کنند، نسبت تصویر عریضی دارند و نرخ نوسازی بالایی را ارائه می‌کنند.

PUBG Mobile

بهترین بازی های اندروید 2024

بازی باپچی هم راه خود را به پلتفرم موبایل پیدا کرد و مثل کالاف دیوتی موبایل توانست به یکی از بهترین بازی های اندرویدی تبدیل شود. این بازی بتل رویال روی گوشی‌های اندرویدی به‌خوبی اجرا می‌شود و با رابط کاربری بصری و کنترل‌های عالی خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

در این بازی کارها و ماموریت‌های زیادی دارید که باید آنها را پشت سر بگذارید، همچنین چندین حالت هم وجود دارند که می‌توانید آنها را امتحان کنید.

سوالات متداول

بهترین بازی های اکشن اندرویدی کدامند؟

Hitman: Blood Money ،Roto Force ،Fireball Wizard ،Castlevania: Symphony of the Night ،Dead Cells از جمله بهترین بازی های اکشن اندرویدی هستند.

بهترین بازی های استراتژی اندروید کدامند؟

Among Us ،League of Legends: Wild Rift ،Civilization VI ،Bad North: Jotunn Edition ،Into the Breach از جمله بهترین بازی های استراتژی اندروید هستند.

بهترین بازی های شوتر اندرویدی کدامند؟

Call of Duty: Mobile ،PUBG Mobile ،Doom و Doom II از جمله بهترین بازی های اندروید در سبک شوتر هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین بازی های اندروید 2024 چیست؟ کدام‌یک از این بازی‌ها را امتحان کرده‌اید که تجربه متفاوتی داشتند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چی شد فری فایر بازا فری فایر نبود؟😂🗿

    پاسخ