coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

واچ او اس 11 منتشر شد؛ معرفی ویژگی‌ها و تغییرات جدید

اپل نسخه جدید سیستم عامل ساعت‌های هوشمند خود را منتشر کرد. واچ او اس 11 با تغییرات جدید در Smart Stack، اپلیکیشن Vitals، فعالیت‌های استراحت و موارد دیگر رسما در اختیار کاربران اپل واچ قرار گرفت.

‌watchOS 11‌ با اپل واچ سری 6 و جدیدتر، تمامی مدل‌های اپل واچ اولترا و اپل واچ SE 2 سازگار است و به گزارش macrumors، کاربران این ساعت‌ها می‌توانند از همین حالا این نسخه را دریافت کنند.

راهنمای خرید تکراتو

تمام آیفون‌هایی که iOS 18 را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با باز کردن اپلیکیشن اپل واچ و مراجعه به بخش General > Software، سیستم عامل جدید را دریافت کنند. در معرفی ویژگی های آی او اس 18 توضیح دادیم که چگونه می‌توانید این نسخه از سیستم‌عامل را در گوشی آیفون دریافت کنید.

برای نصب واچ او اس 18، ساعت شما باید 50 درصد شارژ داشته باشد. همچنین حتما باید آن را به شارژ بزنید.

ویژگی های واچ او اس 11

در سیستم عامل watchOS 11، قابلیت Smart Stack بهبود یافته است و شما می‌توانید با چرخاندن Digital Crown به آن دسترسی داشته باشید. ویجت‌های جدیدی مثل Shazam و Photos هم اضافه شده‌اند. همچنین، اپل واچ اکنون از ویجت‌های تعاملی و قابلیت Live Activities نیز پشتیبانی می‌کند.

قابلیت Messages Check In هم با سیستم عامل WatchOS 11 در اختیار کاربران اپل واچ قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توانید لحظه ورود خود به باشگاه یا لحظه خروج از حانه برای دویدن شبانه را ثبت کنید. به این ترتیب، خانواده‌ یا دوستان شما متوجه می‌شوند چه ساعتی ورزش را شروع یا تمام کرده‌اید و مطمئن می‌شوند که به سلامت به خانه می‌رسید.

واچ او اس 11 منتشر شد

از مهم‌ترین ویژگی های واچ او اس 11 می‌توان به اپلیکیشن جدید Vitals اشاره کرد که اطلاعاتی درباره معیارهای کلیدی سلامتی مانند ضربان قلب، نرخ تنفس، دمای مچ و اکسیژن خون را در طول خواب شبانه جمع‌آوری کرده و یک گزارش روزانه از وضعیت این معیارها را ارائه می‌کند. قابلیت Training Load برای ورزشکارانی در نظر گرفته شده که برای رویدادهایی مثل ماراتن آماده می‌شوند. علاوه‌براین، اپلیکیشن Workout نیز از انواع بیشتری از تمرینات پشتیبانی می‌کند.

با اپلیکیشن Fitness می‌توان دوره‌های فعالیت‌های ورزشی را که ممکن است روزانه تغییر کنند، شخصی‌سازی کرد. با استفاده از این ویژگی می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری برای برنامه‌های بلندمدت داشته باشید. علاوه‌براین، امکان متوقف کردن دوره‌های پی‌درپی فعالیت در روزهای استراحت یا به دلیل بیماری یا آسیب‌دیدگی نیز وجود دارد تا زنجیره فعالیت‌های شما هنگام بیماری یا نیاز به استراحت قطع نشود.

اپل اپلیکیشن ترجمه (Translate) را نیز به اپل واچ اضافه کرده است و شما می‌توانید در صورت نیاز، خیلی راحت به ترجمه‌های مختلف دسترسی داشته باشید. همچنین یک ویجت اپلیکیشن Tranlate هم وجود دارد. در اپلیکیشن Apple Maps، مسیرهای پیاده‌روی برای تمام پارک‌های ملی ایالات متحده اضافه شده؛ اما شما می‌توانید مسیرهای پیاده‌روی و کوهنوردی شخصی‌سازی‌شده خود را ایجاد کنید.

نظر شما درباره ویژگی های واچ او اس 18 چیست؟ به نظر شما این تغییرات کافی و خوشایند هستند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر