coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قابلیت منشن کردن به استاتوس واتساپ اضافه شد

واتساپ از مدتی پیش کار بر روی ویژگی جدیدی را آغاز کرده است. گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که قابلیت منشن کردن به استاتوس واتساپ اکنون در اختیار کاربران اندرویدی نسخه‌ی بتای این پیام‌رسان قرار گرفته است.

به گزارش sammobile، واتساپ به‌تازگی قابلیت منشن کردن به استاتوس را در اختیار کاربران اندرویدی نسخه بتای ۲٫۲۴٫۲۰٫۳ قرار داده است. هنوز تاریخ عرضه عمومی این ویژگی مشخص نیست؛ اما برای آشنایی با قابلیت جدید واتساپ با ما همراه باشید.

راهنمای خرید تکراتو

نحوه استفاده از قابلیت منشن کردن استاتوس واتساپ

اگر قصد دارید از قابلیت منشن کردن استاتوس واتساپ استفاده کنید، کافیست در هنگام اشتراک‌گذاری عکس یا ویدیوهای خود در قسمت وضعیت روی دکمه‌ی @ که در کنار عنوان ظاهر می‌شود، ضربه بزنید.

قابلیت منشن کردن به استاتوس واتساپ اضافه شد

کاربری که در وضعیت خود از آن نام برده‌اید و یا به اصلاح آن را منشن کرده‌اید هم اعلانی دریافت می‌کند. کاربری که در به‌روزرسانی وضعیت خود از او نام برده‌اید، بدون توجه به تنظیمات حریم خصوصی می‌تواند استاتوس شما را مشاهده کرده و با انتخاب گزینه اشتراک‌گذاری مجدد آن را با کاربران خود نیز به اشتراک بگذارد.

قابلیت منشن کردن به استاتوس واتساپ اضافه شد

قابلیت منشن کردن استاتوس واتساپ، یکی از تفاوت‌هایی که با اینستاگرام دارد این است که هویت شخصیت سازنده آن وضعیت تا پایان بازنشر مخفی می‌ماند. بنابراین نگران نباشید. حتی اگر کاربری که آن را منشن کرده‌اید، استاتوس شما را باز هم به اشتراک بگذارد، نام شما نمایش داده نمی‌شود. از سوی دیگر سایر کاربران متوجه نمی‌شوند شما چه کسی را در وضعیت خود منشن کرده‌اید تا نام و شماره آن کاربر هم مخفی بماند.

حواستان باشد اگر کاربری را که هاید یا مخفی کرده‌اید، در استاتوس خود منشن کنید، آن کاربر می‌تواند استاتوس شما را ببیند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر