coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ساعت های هوشمند هواوی واچ جی تی 5 با دوام باتری 14 روزه معرفی شدند

ساعت های هوشمند هواوی واچ جی تی 5 با قابلیت‌های جدید ردیابی سلامت و عمر باتری شگفت‌انگیز 14 روزه رسما معرفی شدند. سری گجت‌های پوشیدنی هواوی با این ساعت‌های جدید، یک به‌روزرسانی جذاب را دریافت کرده است.

به گزارش gizmochina، هواوی این‌بار دو نسخه از ساعت‌های هوشمند GT 5 را ارائه کرده است؛ نسخه استاندارد Huawei Watch GT 5 و نسخه‌ی پیشرفته‌تر Huawei Watch GT 5 Pro. هر دو ساعت در مدل‌های 42 و 46 میلی‌متری عرضه می‌شوند.

راهنمای خرید تکراتو

ویژگی‌ها و مشخصات ساعت های هوشمند هواوی واچ جی تی 5

ساعت‌های جدید سری جی تی 5 بر همان اصول زیبایی‌شنایی هواوی که باعث محبوبیت این ساعت‌ها شد، پایبند هستند. این ساعت‌ها با تمرکز بر قابلیت‌های سلامتی و ماندگاری شارژ طولانی ساخته شده‌اند. ویژگی‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام ساعت‌های هواوی واچ جی تی 5 و 5 پرو به‌لطف سیستم جدید TruSense پیشرفته‌تر و بهتر از مدل‌های قبلی است.

ساعت های هوشمند جدید هواوی از صفحه دایره‌ای با طراحی لبه‌های تیز برخوردار شده‌اند. مدل استاندارد جی تی 5 بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ دارد. اما مدل پرو از موادی پریمیوم‌تر ساخته شده و بدنه‌ی آن از جنس آلیاژ تیتانیوم گرید هوافضا و سرامیک نانو کریستال است.

به‌طور کلی، طراحی ظاهری ساعت‌های سری جی تی 5 تفاوت زیادی با نسل قبلی ندارد. این ساعت‌ها بیشتر در بخش قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام پیشرفت کرده‌اند. در این ساعت‌ها از سیستم کاملا جدید TruSense هواوی استفاده شده که سنسورها و الگوریتم‌های بهینه‌تری دارد.

این سیستم جدید، داده‌های مختلف از سنسورهای سنجش تعداد تنفس، سطح اکسیژن خون، دمای بدن، فشار خون و ضربان قلب را ترکیب می‌کند و بنا بر ادعای هواوی، نتایج را سریع‌تر، با دقت بیشتر و جزئی‌تر در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مقایسه نسخه استاندارد هواوی واچ جی تی 5 و نسخه پرو

هر دو ساعت از سیستم جدید TruSense برخوردار هستند؛ اما نسخه پرو ویژگی‌های بیشتری دارد. ساعت هواوی واچ جی تی 5 پرو از ویژگی تحلیل ECG (ضربان قلب) بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد روند ECG خود را به‌سادگی و تنها با فشار دادن یک دکمه، ثبت و ضبط کنند.

هواوی واچ جی تی 5 پرو برای علاقه‌مندان به قابلیت‌های تناسب اندام نیز ویژگی‌های بیشتری دارد. در این ساعت ویژگی‌های اختصاصی برای فعالیت‌هایی مثل دویدن در مسیر و غواصی آزاد در نظر گرفته شده است.

دونده‌هایی که در مسیر خاصی می‌دوند، به سیستم ناوبری جدیدی دسترسی دارند. همچنین، سیستم هشدار و نقشه‌های توپوگرافی با جزئیات دقیقی نیز وجود دارد. علاقه‌مندان به غواصی آزاد نیز می‌توانند با خیال راحت در عمق 40 متری شنا کنند و از قابلیت‌های ردیابی عمق و یادآور نیز برخوردار هستند.

هواوی در ساعت جی تی 5 پرو به علاقه‌مندان گلف نیز فکر کرده و نقشه سه بعدی از 15000 زمین گلف در دنیا را در اختیارشان قرار داده است. همچنین، ابزارهای تحلیلی نیز در نظر گرفته شده تا گلف‌بازها بتوانند چرخش‌ها و فاصله‌ی خود را بهتر ارزیابی کنند.

از سوی دیگر، در ساعت هواوی واچ جی تی 5 نسخه استاندارد، ویژگی‌های اصلی ردیابی تناسب اندام، مثل تجزیه و تحلیل فرم دویدن در نظر گرفته شده است. ویژگی‌های این ساعت برای طیف گسترده‌تری از کاربران بهینه‌سازی شده است.

هر دو ساعت هوشمند جدید هواوی از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کنند. به این ترتیب، فرقی نمی‌کند چه ورزشی را انجام می‌دهید، چون در هر صورت به‌راحتی می‌توانید روند پیشرفت خود را پیگیری کنید.

باتری هواوی واچ جی تی 5 و 5 پرو

مدل 46 میلی‌متری هر دو ساعت تا 14 روز ماندگاری شارژ دارد؛ اما دوام شارژ مدل 42 میلی‌متری به 7 روز می‌رسد. هر دو ساعت با اندروید و iOS سازگار هستند و از تماس تلفنی از طریق بلوتوث پشتیبانی می‌کنند.

قیمت هواوی واچ جی تی 5 و 5 پرو

قیمت هواوی واچ جی تی 5 نسخه استاندارد از 229.99 پوند شروع می‌شود. قیمت نسخه پرو نیز 329.99 پوند است. روند پیش فروش این ساعت‌ها آغاز شده و تا 22 اکتبر (1 آبان) ادامه دارد. افرادی که این ساعت را پیش‌خرید کنند، یک ایرباد هواوی FreeBuds 5i نیز دریافت می‌کنند.

کاربران این ساعت‌ها همچنین تا سه ماه از عضویت رایگان Huawei Health+ برخوردار می‌شوند. در این پلتفرم، امکان دسترسی به طیف وسیعی از منابع تناسب اندام، از جمله روتین‌های تمرینی برای تمام سطوح و برنامه‌های تناسب اندام شخصی در نظر گرفته شده است.

نظر شما درباره مشخصات ساعت های هوشمند هواوی واچ جی تی 5 چیست؟ آیا تجربه استفاده از ساعت‌های هوشمند حرفه‌ای را داشته‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر