coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

برتری گلکسی اس 24 اولترا بر مدل‌های آیفون 16 در تست باتری

یک یوتیوبر فعال در زمینه تکنولوژی و فناوری در تست باتری گلکسی اس 24 اولترا و سری 16 آیفون و مقایسه عمر باتری آنها، به نتایج جالبی دست یافته است.

همان‌طور که می‌دانید، سری آیفون 16 اپل با تمرکز بر بهبودهای تدریجی و جزئی به جای جهش‌های انقلابی وارد بازار شد. ویژگی برجسته‌ای که امسال در رویداد معرفی مورد توجه قرار گرفت هوش اپل بود که آن هم در MIA است. علاوه بر این، این شرکت در سخنان تبلیغاتی خود به افزایش عمر باتری در سراسر خط تولید اشاره کرد.

راهنمای خرید تکراتو

طبق ادعای این شرکت، آیفون 16 پرو مکس در مقایسه با نسل قبلی خود چهار ساعت پخش ویدیو بیشتر را ارائه می‌دهد؛ عمر باتری آیفون 16 نیز دو ساعت اضافه شده است. با این حال، آزمایش اخیری که توسط یک یوتیوبر فناوری محبوب به نام MrWhosetheboss انجام شده، عملکرد باتری این گوشی‌ها را در دنیای واقعی روشن کرده است.

تست باتری گلکسی اس 24 اولترا و سری 16 آیفون

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، یک یوتیوبر مشهور به نام MrWhosetheboss آیفون‌های جدید را مورد آزمایش قرار داده و آنها را در برابر رقیب همیشگی اندرویدی خود یعنی گلکسی S24 اولترا سامسونگ قرار داده است.

تست باتری گلکسی اس 24 اولترا

در این آزمایش که در یک سناریوی واقعی انجام شده، از برنامه‌های محبوب و پرکاربردی مانند رسانه‌های اجتماعی و یوتیوب استفاده شده است. جالب است بدانید که در پایان آزمایش، گلکسی اس 24 اولترا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوام 12 ساعت و 31 دقیقه‌ای، برنده این رقابت شده است.

آیفون 16 پرو مکس با عمر باتری 11 ساعت و 22 دقیقه در جایگاه دوم قرار گرفته که باز هم نسبت به عمر باتری 9 ساعت و 35 دقیقه‌ای آیفون 15 پرو مکس پیشرفت قابل توجهی داشته است.

سایر اعضای سری آیفون 16 از الگوی مشابهی پیروی کرده‌اند. یعنی هم آیفون 16 پلاس و هم آیفون 16 پرو 8 ساعت و 19 دقیقه را ارائه داده‌اند. به طور کلی، همه مدل‌های سری آیفون 16 از همتایان خود در سری آیفون 15 پیشی گرفته‌اند، اما هیچ‌کدام به پای گلکسی اس 24 اولترا نمی‌رسند. نتایج کلی این آزمایش به شرح زیر است:

  • گلکسی اس 24 اولترا: 12 ساعت و 31 دقیقه
  • آیفون 16 پرو مکس: 11 ساعت و 22 دقیقه
  • آیفون 15 پرو مکس: 9 ساعت و 35 دقیقه
  • آیفون 16 پلاس: 8 ساعت و 45 دقیقه
  • آیفون 16 پرو: 8 ساعت و 19 دقیقه
  • آیفون 16: 8 ساعت 19 دقیقه
  • آیفون 15: 7 ساعت و 45 دقیقه

بنابراین، همان‌طور که مشاهده می‌کنید، سری آیفون 16 با وجود بهره‌گیری اپل از تراشه 3 نانومتری نسل دو که کارآمدتر از تراشه 4 نانومتری گلکسی S24 Ultra است، باز هم نتوانسته در عمر باتری به گرد پای رقیب سامسونگی خود برسد. البته توجه داشته باشید که عمر باتری بسته به الگوی مصرف هر شخصی می‌تواند متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نتایج تست باتری گلکسی اس 24 اولترا و سری 16 آیفون چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر