coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

استارلینک با 4 میلیون مشترک، درآمدی 6.6 میلیارد دلاری را پیش‌بینی می‌کند

گوین شاتول رئیس اسپیس ایکس در جلسه کمیته تخصیص بودجه مجلس ایالتی اعلام کرد که سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک حالا 4 میلیون مشترک دارد.این شرکت طی پستی در شبکه ایکس گفته که، استاریلینک خدمات اینترنت ماهواره‌ای پرسرعتش را در بیش از 100 کشور و منطقه ارائه می‌کند.

سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک

سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک عرضه خدماتش را در اکتبر 2020  به صورت آزمایشی آغاز کرد و تا دسامبر 2022  به یک میلیون مشترک رسید. به نظر می‌رسد این شرکت همچنان در مسیر رشد قرار دارد چراکه از اواخر ماه مه تاکنون، توانسته یک میلیون مشتری جدید جذب کند.

راهنمای خرید تکراتو

 سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک

نقش استارلینک در اکتشافات فضایی اسپیس ایکس

درآمد این سرویس در سال جاری به 6.6 میلیارد دلار پیش‌بینی شده که نسبت به 1.4 میلیارد دلار سال گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته است. استارلینک همچنین نقش مهمی در برنامه‌های اکتشاف فضایی اسپیس ایکس ایفا می‌کند و درآمد حاصل از خدماتش به توسعه موشک‌های قابل استفاده مجدد استارشیپ کمک می‌کند.

غلبه استارلینک بر رقبا در بازار اینترنت ماهواره‌ای

سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک که سرعت رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده، سهم قابل توجهی از بازار را از رقبایی همچون Viasat و SES را تصاحب کرده و به نظر نمی‌رسد تا مدت‌ها رقیب جدی برای این پروژه وجود داشته باشد.

هرچند پروژه‌های دیگر نیز مانند کویپر آمازون در دست ساخت هستند اما تا شرکت‌های دیگر خدمات تجاری شان را آغاز کنند، اسپیس‌ایکس جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر