coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ردمی بادز 6 با درایورهای دوگانه و عمر باتری 42 ساعته معرفی شد

شیائومی در کنار گوشی‌های ردمی نوت 14 و ردمی نوت 14 پرو از هدفون‌های بی‌سیم جدید خود با نام ردمی بادز 6 رونمایی کرده است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، شیائومی رسما از Redmi Buds 6 رونمایی کرده و مجموعه محصولات صوتی خود را گسترش داده است. این هدفون بی‌سیم از ویژگی‌های چشمگیری مانند درایورهای دوگانه، عمر باتری 42 ساعته و حذف نویز فعال برخودار است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ردمی بادز 6

همان‌طور که گفته شد، ردمی Buds 6 دارای دو درایور با ساختار آکوستیک است؛ یک درایور دیافراگمی با پوشش تیتانیوم 12.4 میلی‌متری و یک درایور سرامیکی میکرو پیزوالکتریک 5.5 میلی‌متری. این تنظیمات صوتی نوید صدای غنی و پویا با باس عمیق و صدای زیر واضح را می‌دهد.

همچنین این هدفون به چهار حالت صدای EQ مجهز شده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تنظیمات صوتی خود را شخصی‌سازی کنند. علاوه بر این، با تایید NetEase Cloud Music، کیفیت صدا برای دوستداران موسیقی بهینه شده است.

ردمی بادز 6
Redmi Buds 6

از سوی دیگر، Redmi Buds 6 به لطف سیستم کاهش نویز 49 دسی بلی، 99.6 درصد از نویزهای محیط اطراف را مسدود می‌کند. میکروفون‌های دوتایی از قابلیت حذف نویز با هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند صدای باد را حتی با سرعت 9 متر بر ثانیه کاهش دهند.

ردمی بادز 6 در صورتی که با کیس شارژ همراه باشد تا 42 ساعت عمر باتری و 10 ساعت پخش مداوم را با یک بار شارژ ارائه می‌دهد. ویژگی شارژ سریع امکان پخش 4 ساعته پس از تنها 10 دقیقه شارژ را فراهم می‌کند، از این رو کاربران می‌توانند بدون انتظار برای شارژ به مدت زمان طولانی، به فعالیت‌های خود بازگردند.

ردمی بادز 6 شیائومی از قابلیت Sound ID نیز برخوردار است که امکان شخصی‌سازی صدا را فراهم می‌کند. این ویژگی خروجی صدا را بر اساس اولویت‌های شنوایی فرد تنظیم کرده و تجربه صوتی متناسب‌تر و فراگیرتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این هدفون‌ها از صدای فضایی 360 درجه هم پشتیبانی می‌کنند که با ارائه صدای فراگیر و همه‌جانبه، نحوه پخش موسیقی و ویدیو را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، این هدفون با پشتیبانی از اتصال دو دستگاه، جابجایی یکپارچه بین دو دستگاه متصل برای مالتی‌تسکینگ را ممکن می‌کند.

شیائومی قاب شارژ را با Cloud Glow Light Effects 2.0 تقویت کرده که بررسی و مشاهده سطح باتری را آسان کرده است. در واقع، این کیس از یک نشانگر نور ساده استفاده می‌کند: یک چراغ برای شارژ زیر 25 درصد، دو چراغ برای شارژ بین 25 درصد تا 50 درصد، سه چراغ برای شارژ بین 50 درصد تا 75 درصد و چهار چراغ برای شارژ بالای 75 درصد.

Redmi Buds 6 از HyperOS Connect نیز پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال با تمامی دستگاه‌های شیائومی برای تجربه کاربری یکپارچه‌ را فراهم می‌کند. علاوه بر این، هدفون‌های جدید شیائومی دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند و به اندازه کافی برای استفاده روزمره مقاوم و بادوام هستند.

قیمت ردمی بادز 6

شیائومی ردمی بادز 6 حدودا 199 یوان (معادل 28 دلار) قیمت دارد و در رنگ‌های فیروزه‌ای، سفید و مشکی در بازار موجود شده است. شیائومی در کنار ایربادهای جدید خود از سری گوشی‌های مورد انتظار ردمی نوت 14 نیز رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ردمی بادز 6 شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر