راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بلومبرگ: عینک هوشمند و ایرپاد مجهز به دوربین اپل در سال 2027 عرضه می‌شوند

به گزارش مارک گرمن از خبرگزاری بلومبرگ، اپل در حال آماده‌سازی محصولاتی مبتنی بر قابلیت‌های هوش بصری است. به‌ نظر می‌رسد که این غول آمریکایی خود را برای عرضه‌ی عینک هوشمند و ایرپاد مجهز به دوربین در سال 2027 آماده می‌کند.

به گزارش 9to5mac، عینک هوشمند اپل چیزی شبیه به عینک هوشمند متا خواهد بود که با همکاری ری‌بن ساخته شده است. این کمپانی همچنین قصد دارد ایرپاد مجهز به دوربین را روانه بازار کند. اگر گزارش مارک گرمن درست باشد، این محصولات هوشمند مجهز به دوربین، تا قبل از سال 2027 عرضه نخواهند شد.

راهنمای خرید تکراتو

عینک هوشمند و ایرپاد مجهز به دوربین احتمالا در سال 2027 از راه می‌رسند

در گزارش جدید آمده است که اپل می‌خواهد بخشی از سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری تحقیق و توسعه خود را با توسعه‌ی هوش مصنوعی بصری اپل ویژن پرو در محصولات بیشتر، نجات دهد و در واقع برنامه‌های خود برای ارائه‌ی محصولاتی مبتنی بر قابلیت‌های بصری و هوش مصنوعی را به واقعیت نزدیک کند. با معرفی هوش بصری در دکمه کنترل دوربین سری آیفون 16، شاهد این موضوع بودیم. و حالا، گام بعدی اپل این است که چنین قابلیتی را در فرم فاکتور عینک هوشمند به بازار عرضه کند.

عینک هوشمند و ایرپاد مجهز به دوربین احتمالا در سال 2027 از راه می‌رسند

این عینک هوشمند، شبیه به عینک‌های واقعیت افزوده با نمایشگر نیستند؛ بلکه عینک‌هایی با دوربین‌های داخلی، میکروفون و اسپیکر هستند؛ چیزی شبیه به عینک متا ری‌بن که پس از رونمایی، مورد استقبال و توجه طیف گسترده‌ای از افراد قرار گرفت. متا این عینک‌ را با قیمت 299 دلار عرضه می‌کند. همچنین، فریم‌های دیگری هم موجود هستند که با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند.

علاوه‌براین، اپل برای ایرپاد مجهز به دوربین هم برنامه‌ریزی می‌کند. هنوز مشخص نیست که چه چیزی در این محصول می‌تواند برای خریداران جذابیت ایجاد کند؛ چون به نظر می‌رسد که ایرپاد محصول مناسبی برای مجهز شدن به دوربین نباشد. با این حال، اپل در حال آزمایش فرم فاکتورهای مختلف است تا بتواند ویژگی‌های هوش بصری را به شکل‌های مختلف در اختیار کاربرانش قرار دهد.

نظر شما درباره برنامه‌های اپل برای عرضه‌ی قابلیت‌های هوش بصری چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر