راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شیائومی در حال توسعه حلقه هوشمندی است که خودش را با اندازه انگشت کاربر تنظیم می‌کند

پتنت جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد حلقه هوشمند شیائومی در راه است تا با رقیبان بازار از جمله سامسونگ رقابت کند و چالش سایز حلقه و انگشت را از سر راه بردارد.

به گزارش xiaomitime، شیائومی با اختراع جدید خود می‌خواهد مرزهای تکنولوژی گجت‌های پوشیدنی را جابه‌جا کند. این غول فناوری چینی به‌تازگی حق اختراع مدل کاربردی یک حلقه هوشمند را دریافت کرده که می‌تواند به‌طور اتوماتیک خودش را با اندازه انگشت فرد تنظیم کند. این پتنت نه‌تنها بر چالش سایز حلقه‌های هوشمند غلبه می‌کند، بلکه چشم‌اندازی جدید از شخصی‌سازی و راحتی استفاده از گجت‌های پوشیدنی را ارائه می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

حلقه هوشمند شیائومی محدودیت‌های گجت‌های پوشیدنی را از سر راه برمی‌دارد

یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در توسعه حلقه‌های هوشمند، سایز آنهاست. به همین دلیل است که شرکت‌های تولیدکننده حلقه هوشمند، مدل‌های خود را در چند سایز مختلف عرضه می‌کنند. اندازه مناسب حلقه بر عملکرد آن نیز تاثیرگذار است. اما به نظر می‌رسد که شیائومی در فناوری جدیدش این مشکل را برطرف کرده است. حلقه هوشمند شیائومی خود را براساس نیازهای کاربر تنظیم می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی حلقه هوشمند شیائومی

حلقه هوشمند شیائومی دارای ساختار داخلی و خارجی است. مکانیسم الاستیک به ساختار داخلی حلقه اضافه شده که باعث می‌شود حلقه خودش را متناسب با سایز انگشت کاربر تنظیم کند تا هم حس راحتی داشته باشد و هم اینکه حلقه بتواند کارش را درست انجام دهد. بخش الاستیکی با استفاده از چسب نرم PVC یا چسب نرم لاستیکی ساخته می‌شود تا انعطاف‌پذیری بهتری داشته باشد.

طراحی حلقه الاستیکی داخلی، متناسب با خمیدگی انگشت است تا علاوه‌بر راحتی کاربر، حلقه بتواند عملکرد بهتری در قابلیت‌های نظارت بر سلامت، مثل ضربان قلب یا اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون داشته باشد.

حلقه هوشمند شیائومی به سنسورهای مختلف، اجزاء پردازشی و حافظه مجهز می‌شود تا از طیف وسیع تعاملات هوشمند پشتیبانی کند.

نظر شما درباره ویژگی‌های حلقه هوشمند شیائومی چیست؟ آیا این حلقه می‌تواند نوع و تجربه کاربری حلقه‌های هوشمند را متحول کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر