coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو ؛ قیمت عضو جدید خانواده دنا اعلام شد

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو توسط شورای رقابت پس از بررسی های تخصصی اعلام شده است. قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو را در این نوشتار مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

جدیدترین تیپ از خانواده خودروهای دنا ایران خودرو، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک (Dena Plus Turbo Automatic) می‌باشد. ایران خودرو با تجهیز این خودرو به قوای فنی و امکانات کامل و با قرار دادن جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک تلاش کرده تا این خودرو را به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار دهد.

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو توسط شورای رقابت تصویب شد. قیمت گذاری محصولات جدید ایران خودرو از جمله دناپلاس اتوماتیک طبق نظر تیم تخصصی قیمت گذاری شورای رقابت بوده و قیمت فروش محصول براساس دستورالعمل این شورا تدوین و ابلاغ شده است.

همانطور که می‌دانید، سری اول این خودرو قرار است با کد کلاس 70702 تحویل خریدارانش شود. ایران خودرو برای این کد کلاس تا قبل از تابستان 99، دو ایربگ معرفی کرده بود اما در آپدیت تابستان 99، ایربگ‌های جانبی را هم اضافه کرده و تعداد ایربگ‌های دنا پلاس توربو اتومات را به 4 عدد رسانده است. با بررسی بیشتر همراه باشید.

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو

دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو چند؟

رینگ 16 اینچی با طرح جدید، فرمان چرمی با دوخت قرمز، سیستم پاور ویندوز و آنتی ترپ و شیشه های دودی عقب و غیره از امکاناتی هستند که بر روی دنا پلاس توربو قرار گرفته‌اند. همچنین کیسه های هوای جانبی که ایران خودرو ابتدا بر روی دنا توربو دنده ای قرار داد و سپس اقدام به حذف آن کرد، بر روی دنا پلاس توربو اتوماتیک قرار گرفتند.

اولین بار در خرداد ماه سال 99 ایران خودرو لیست مشخصات قطعی این خودرو را منتظر کرد. بنظر می‌رسد دنا پلاس توربو اتوماتیک از اواسط سال 1400 به بازار کشور وارد شود.

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو
قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو اعلام شده است.

مشخصات فنی دنا پلاس ایران توربو اتوماتیک ایران خود به قرار زیر است:

  • : سدان
  • : 1645 سی سی
  • : بنزینی دارای توربو
  • شتاب صفر تا صد: 10 ثانیه
  • اتوماتیک تیپ ترونیک
  • 8.17 لیتر در 100 کیلومتر

مستندات بهای تمام شده محصولات ایران خودرو برای شورای رقابت به عنوان متولی قیمت گذاری خودرو ارسال شده و این شورا پس از ارزیابی و اعلام نظر متخصصان قیمت گذاری و تایید سازمان حسابرسی، قیمت محصول را تصویب کرده است.

بیشتر بخوانید:

پیشتر در مرداد 99 معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو گفت که برای اعلام قیمت دنا پلاس توربو اتومات و ارسال دعوتنامه‌های آن، این شرکت همچنان منتظر مجوز سازمان حمایت و شورای رقابت است. ایران خودرو دعوتنامه‌های دنا پلاس توربو اتومات با موعد بهار 99 را با «قیمت قدیم» و دعوتنامه‌های موعد تابستان 99 را با «قیمت جدید» صادر کرده است.

چند روز پیش این گروه صنعتی با ارسال دعوت‌نامه برای مشتریان قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو را برای حواله های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری ۲۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد. همچنین قیمت ۲۰۷i پانوراما دنده ای با موعد تحویل تابستان معادل ۱۵۶ میلیون تومان تعیین کرده است.

این فرآیند در دومرحله و براساس درخواست شورای رقابت با انجام کلینیک تخصصی با حضور خبرگان منتخب شورای رقابت و همچنین با ارسال مستندات و مدارک و صورت ریز هزینه و کنترل و تایید همه مدارک توسط حسابرس مستقل در دستور کار این شورا قرار گرفته است. ایران خودرو نیز ابلاغیه مصوب شورای رقابت را دریافت و اجرایی کرده است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو
دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو

طبق اطلاعاتی که تاکنون ایران خودرو منتشر کرده است، دنا پلاس توربو اتومات قرار است در سه تیپ مختلف تحویل مشتریان شود؛ تیپ پایه (L1)، تیپ نیمه فول (L2) و تیپ فول (L3).

قیمت‌های اعلام شده صرفا برای مشتریان سری اول این دو خودرو است و بر اساس اعلام ایران خودرو دارندگان حواله های مربوط فصل بهار و تابستان با قیمت کمتری خودرو را تحویل خواهند گرفت.

طبق مصوبات کمیته خودرو، فروشنده می تواند تا سقف 50 درصد از قیمت محصول را به عنوان پیش پرداخت دریافت کند در صورتی که در زمان ثبت نام وجه دریافتی به عنوان 50 درصد از قیمت فروش خودرو مطرح نشده است. بنابراین ادعای برخی از مشتریان مبنی بر این که براساس مبلغ پیش پرداخت قیمت خودرو باید ۱۶۰ میلیون تومان باشد، منطقی به نظر نمی رسد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: borna

نظر شما در خصوص قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر