coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

یک دست لباس گرم زیر یک میلیون تومان پیدا نمی‌شود!

یک دست لباس گرم زیر یک میلیون تومان پیدا نمی‌شود. کاپشن های میلیونی و پلیورهای چند صدهزار تومانی این روزها دست و پای هرکسی را میلرزاند.

با افزایش قیمت ارز در طی سال جاری و با وضعیت کرونایی، قیمت پوشاک نیز به تناسب و حتی فراتر از قاعده افزایش یافت. حال و با آغاز فصل سرما، قیمت پوشاک زمستانی سر به فلک کشیده است.

تنوع قیمت در بازار پوشاک به گستردگی تنوع انواع آن در مدل‌ها و جنس‌های متفاوت است. همچنین قیمت انواع لباس بر اساس شاخص‌های مختلف از جمله کیفیت پارچه، برش و دوخت، محدوده جغرافیایی، محل عرضه، برند بودن یا نبودن لباس و … است. همچنین موارد بسیار دیگری که حتی شاید به شکل مستقیم به لباس مربوط نباشد در قیمت‌ پوشاک تاثیرگذار است.

یک دست لباس گرم زیر یک میلیون تومان پیدا نمی‌شود

با سرد شدن هوا بازار کاپشن‌ها و لباس‌های گرم و پاییزه رونق خاصی گرفته و فروش لباس‌های گرم برای فصل جدید بالاتر رفته‌است. حتی دست‌فروشان هم از سردی هوا استفاده کرده و اقدام به فروش کاپشن یا لباس‌های بافتنی با قیمت نازل‌تر از مغازه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

گفتنی ‌است که مدل‌های جدید و مد روز کاپشن و لباس‌های پاییزه هم کم‌کم دارند راهی بازار می‌شوند و در بیشتر پاساژها و مغازه‌های پوشاک می‌توان از نوع کاپشنی که در این سال روی بورس است مطلع شد. البته باید توجه داشته باشید که قیمت کاپشن و لباس‌های گرم در حال حاضر بسیار بالاست.

یک دست لباس گرم زیر یک میلیون تومان پیدا نمی‌شود

در روزهای ابتدایی پائیز و زمستان و هنگام سرد شدن هوا این قیمت‌های سرسام‌آور کمی توجیه‌پذیر است بنابراین بهتر است برای خرید کاپشن و لباس گرم‌ مد روز کمی صبر کنید و بعد از خوابیدن تب بازار اقدام به خرید این نوع لباس‌ها کنید. در عین حال اما نباید توقع کاهش قیمت بسیار درمورد کاپشن و لباس‌های بافتنی را داشته‌باشید و تجربه نشان داده‌است که قیمت کاپشن و لباس‌های بافتنی حتی تا آخر زمستان هم کمی‌ بالاست.

به گفته فروشندگان اما انتظار می‌رود که در زمستان سال جاری و با سردتر شدن هوا قیمت انواع کاپشن و لباس بافتنی براساس کیفیت، افزایش قیمت بیشتری را داشته‌باشد. فروشندگان پوشاک مقداری از این افزایش قیمت را مربوط به افزایش قیمت جهانی پشم و پنبه می‌دانند که در کاپشن‌ها و لباس‌های بافتنی به مقدار زیاد استفده می‌شود.

گفتنی‌ است که در حال حاضر یک کاپشن پاییزه برزنتی به قیمت حدود 700 تا 900 هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین کاپشن بادگیر زمستانی هم قیمتی حدود 800 تا بیش از یک میلیون تومان دارد.

کاپشن‌ها و کت‌های پاییزه چرم اما قیمتی بالاتر دارند. این کاپشن‌های چرم، با توجه به کیفیت‌چرم ‌آن‌ از نزدیک به یک میلیون ‌تومان‌ آغاز ‌و ‌تا بیش از یک و نیم میلیون میرسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در این باره که یک دست لباس گرم زیر یک میلیون تومان پیدا نمی‌شود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر