coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

در نخستین رخ نمایی هوآوی P50 پرو چه تغییراتی می‌بینیم؟

سال 2021 میتواند در حوزه تکنولوژی سال جذابی باشد. ما انتظار گوشی های زیادی را داریم. اما در نخستین رخ رنمایی هوآوی P50 پرو چه تغییراتی میبینیم؟

راهنمای خرید تکراتو

سال 2020 که تمام شود هوآوی میتواند مدعی ارائه بهترین اسمارتفون سال باشد، البته اگر شیائومی می 11 را برای سال 2021 حساب کنید، باید به برتر بودن P40 در بسیاری از موارد اقرار کنیم.

طبعا برای ما که دنبال کننده اخبار بهترین گوشی های جهان هستیم، اخبار جدیدترین پرچمدار جذاب هوآوی بسیار تحریک کننده است.

بر اساس اطلاعات بدست آمده از «On Leaks» اولین رندر پرچمدار آینده بمنتشر شده است.

هواوی P50 پرو نسبت به مدل قبلی کمی کوچک تر خواهد بود. اندازه صفحه نمایش هوآوی P50 پرو 6.6 اینچ است، سری قبلی گوشی های این غول فناوری چینی 6.58 اینچ بود.

در نخستین رخ نمایی هوآوی P50 پرو چه تغییراتی می‌بینیم؟

در سمت چپ و راست نمایشگر هنوز یک منحنی با شعاع بسیار فشرده وجود دارد ، اما اشتباهات قبلی در هواوی P50 پرو تکرار نشده است و دکمه های سخت افزاری در کنار آن قرار داده شده است.

این طراحی، تلفن همراه هوشمند پی 50 پرو را تا حد ممکن جمع و جور نگه داشته است. ابعاد آن برابر با 159 میلی متر طول و 73 میلی متر عرض است که آنرا به یکی از بهترین گوشی های 2021 بدل میکند.

این تلفن همراه هوشمند تنها کوچک تر نشده است، صفحه نمایش هواوی پی 50 پرو دارای دو تغییر مهم و قابل توجه است.

در نخستین رخ نمایی هوآوی P50 پرو چه تغییراتی می‌بینیم؟

اولین تغییر ملموس سری P50 پرو سوراخ پانچ پهن دوربین سلفی دو گانه است که با یک دوربین کوچکتر در سری پیشین جایگزین شده است. دومین تغییر مهم و پر اهمیت این سری جدید جایگزین شدن یک بلند گو کلاسیک و سنتی به جای بلندگو صوتی سری P30 پرو در مهمترین گوشی از سری بهترین گوشی های هواوی 2021 است.

طبق گزارشات وب سایت «The Elec» ، هواوی پی 50 پرو دارای نمایشگر «OLED» مشابه با تلفن همراه های هوشمند سامسونگ و ال جی است.

این سری جدید از گوشی هواوی دارای تراشه «Kirin 9000» است. اگرچه همچنان به دلیل تحریم های گسترده آمریکا علیه هواوی معلوم نشده است که « TSMC» می‌تواند با شرکت هواوی معامله کند یا خیر.

به نظر شمل توان رقابت با شیائومی می 11 و گلکسی اس 21 را دارد؟

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص هوآوی P50‌ پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر