coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اطلاعات جدیدی از گلکسی تب A7 لایت فاش شد

در سال جدیدی میلادی سامسونگ از جدیدترین تبلت های خود نیز رونمایی میکند. حالا اطلاعات جدیدی از گلکسی تب A7 لایت فاش شده است. با ما باشید.

همانطور که میدانید به همان اندازه ای که برای معرفی بهترین گوشی های سامسونگ 2021 به عنوان شماری از بهترین گوشی های 2021 انتظار وجود دارد، برای معرفی جدیدترین نمایندگام کمپانی کره ای در فهرست بهترین لپ تاپ های 2021 و بهترین هدفون های 2021 نیز انتظار می کشیم.

حالا اطلاعات مهمی از جدیدترین محصول سامسونگ در دسته بهترین تبلت های 2021 برای سال 2021 منتشر شده است. با تکراتو در بررسی جزئیات این خبر همراه باشید.

اطلاعات جدیدی از گلکسی تب A7 لایت فاش شد

اخیرا اطلاعاتی از تبلت جدید سامسونگ در پایگاه داده FCC آمریکا مشاهده شده است. این دستگاه از شماره مدل SM-T225 استفاده میکند که پیش از این نیز آنرا در پایگاه گیگ بنچ دیده بودیم. به نظر میرسد این دستگاه با نام تجاری گلکس تب A7 لایت در تابستان سال جاری میلادی وارد بازار شود.

بر اساس اطلاعات پایگاه داده گیگ بنچ، گلکسی تب A7 لایت با چیپست هلیو P22T مدیاتک و البته 3 گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد. این دستگاه همچنین دارای نمایشگری 8.7 اینچی است و از اندروید 11 بهره میبرد.

در اسناد FCC نیز شماتیکی از این محصول دیده می شود که با رندرهایی که پیش از این افشا شده بود مطابقت دارد. پیش از این افشاگری به نام _h0x0d_ رندر این محصول را در توییتر خود منتشر کرده بود. در این شماتیک می‌توانیم وجود جک هدفون را در کنار درگاه USB-C ببینیم. علاوه بر این، FCC تایید می‌کند که تبلت SM-T225 از وای ‌فای دو بانده، بلوتوث و ارتباطات LTE برخوردار است.

اطلاعات جدیدی از گلکسی تب A7 لایت فاش شد

علاوه بر این، تبلت فوق الذکر در مرجع TUV Rheinland نیز مشاهده شده بود. در آنجا نیز به بخش دیگری از اطلاعات این تبلت دست پیدا میکنیم که فهرست اطلاعات اساسی مربوط به مشخصات فنی محصول را برای ما کامل می کند. تب A7 بر این اسا از یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با توان شارژ 15 واتی بهره مند است.

با این اطلاعات باید گفت تب A7 لایت به دلیل اندازه نمایشگر کوچکی که دارد با یک دست نیز قابل استفاده است. این محصول ضخامت کمی دارد و از فریم فلزی استفاده می کند. استفاده از پسوند لایت به ما نوید یک قیمت راضی کننده و معقول را میدهد، البته که اطلاعات رسمی و خاصی درباره قیمت محصول ذکر شده نداریم.

علاوه بر این سامسونگ در کنار این محصول در حال کار روی تب S7 لایت نیز هست که بالطبع دارای ویژگی های بهتر و قدرتمندتری است. این دستگاه احتمالا دارای نمایشگری 12.4 اینچی است و از فایوجی پشتیبانی می کند.

همچنین باید گفت نمایندگان سامسونگ در سال جدید میلادی در میان بهترین ساعت های هوشمند 2021 و بهترین تلویزیون های 2021 نیز ارائه می شوند که همگی از برترین های دسته خود هستند.

همچنین توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021، بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021، بهترین هدست گیمینگ 2021، بهترین مادربردهای 2021، بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت و بهترین تلویزیون های ایرانی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعات جدیدی از گلکسی تب A7 لایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر